Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Personal Brand.nl

De kansen van je online identiteit

Paperback Nederlands 2010 3e druk 9789049100940
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Wat zien mensen als ze uw naam googelen? Niets? Dronken aan de bar? Of komt u naar voren als een sterk merk met unieke kwaliteiten, passies en persoonlijkheid?

Uw digitale identiteit wordt steeds belangrijker. Internet is een belangrijke bron van informatie over toekomstige zakenpartners en werknemers. Op internet is allerlei informatie over u te vinden. Dit houdt u niet tegen. Maar u kunt het wel beïnvloeden. Internet biedt dan ook enorme kansen om u te onderscheiden en uzelf als personal brand te positioneren. En een sterk personal brand kan u veel opleveren. Leer alles over de:
- kracht van web 2.0
- aanpak van succesvolle personal branders
- online middelen die u kunt inzetten.

Specificaties

Expertrecensies (2)

recensie
Personal brand punt nl
Ronald Buitenhuis | 24 augustus 2009
Misschien is het nog even wennen, maar bereid u er maar vast op voor. Een A-merk zijn is niet alleen voorbehouden aan producten als Coca Cola, Ajax of Andrélon for Men. Nee, ook u als individu kunt een merk worden. Word een Personal Brand.nl, adviseert het gelijknamige boek van droombaangoeroe Huub van Zwieten.
Lees verder
recensie
Personal Brand.nl
Hugo-Jan Ruts | 3 juni 2009
Personal branding was een van de buzzwords van 2008. Op de golven van die hype verschenen er verschillende Nederlandstalige boeken over het onderwerp: 'Personal Branding – Leiderschap vanuit authenticiteit' van Hubert Rampersad en 'This is your wake-up call – Personal Branding in turbulente tijden' van Cees Harmsen en Rolf Rosenmöller en meest recentelijk 'Personal Brand.nl – De kansen van je online personal identiteit' van het trio Huub van Zwieten, Bas van der Haterd en Tom Scholte. Drie zeer verschillende boeken over hetzelfde boeiende onderwerp.
Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
9 stemmen
2
5
2
0
0

Over Huub van Zwieten

Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Hij verspreidt 'de Kunst van het Werken', met zijn bedrijf TalentFirst, seminars, mediaoptredens en zijn boeken. Sinds 2000 biedt TalentFirst talentenprogramma's voor particulieren en bedrijven. Na zes theoretische managementboeken over diverse loopbaanthema's, komt binnenkort zijn inspiratieroman 'Marijn is klaar met werken' uit.

Andere boeken door Huub van Zwieten

Over Bas van de Haterd

Bas van de Haterd is een freelance professional bemoeial. Hij helpt bedrijven met het oplossen van personeelsproblemen. Hij is een internationeel spreker en adviseur als het gaat om de invloed die technologie heeft op werk en de manier waarop je technologie kan gebruiken om slimmer te werven.  Hij heeft lezingen gegeven over de hele wereld, van Melbourne en Syndey tot Bogota. Van Dubai tot Jaipur, India en dichter bij huis in Londen, Parijs, Berlijn en natuurlijk op alle plekken in Nederland.  Hij heeft grote organisaties zoals NS, PostNL, Randstad, Ministerie van Buitenlandse zaken, Universiteit van Twente en Gemeente Den Bosch geadviseerd over hun wervingsstrategie. Ook organiseert hij jaarlijks een event genaamd Digitaal-Werven.

Andere boeken door Bas van de Haterd

Over Tom Scholte

Tom Scholte is adviseur en trainer bij marketing-communicatiebureau Het Merk; hij zorgt ervoor dat organisaties en professionals beter worden gevonden.

Andere boeken door Tom Scholte

Inhoudsopgave

Voorwoord door Martijn Aslander

Inleiding

Recruitment 2.0

Personal Branding
Wat is personal branding?
Niemand is in jou geïnteresseerd
Case: Marloozvertizing
Personal branding: leuker en meer vervullend werk
Personla branding-filosofie
Case: Koken met Karin
Personal branding voor het realiseren van persoonlijke doelen
Case: personal branding 24/7
Drie voorwaarden voor een sterke personal brand
Case: Het eerste webcam-meisje

Jouw (online) personal brand
Inleiding: het Z.S.M.-model voor personal branding
Zelfonderzoek als basis voor personal branding
Strategieën voor personal branding
Personal branding van functie, rol of kernwaarden
Acht strategieën voor een sterke personal brand
Aan de slag met jouw personal brand

De middelen
Inleiding
Google
Een digitaal cv
Cv op jobsites
Van online cv naar een persoonlijke website
Case: Meisjevandeslijterij.nl
Bloggen
Microbloggen
Sociale netwerksites
LinkedIn
Xing
Case: Microsoft Most Valued Professional Pieter
Hyves
Facebook
MySpace
Youtube
Case: Personal versus corporate brand
Foto's delen
Delen = vermenigvuldigen
Persoonlijke advertenties: Google adwords
Wikipedia

Verdienen aan je personal brand
Inleiding
Leuker werk
Personal brand assessment

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Personal Brand.nl