Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 51% korting

Iedereen ondernemer (3e druk 2010, licht beschadigd)

Wat nou crisis? Ondernemerschap kan je redden!

Gebonden Nederlands 2010 9789054720867
Niet leverbaar.
VOORDEEL - 51% korting

Samenvatting

De wereld waarin we leven, verandert steeds sneller. Traditionele zekerheden bieden geen houvast meer, informatie verdubbelt in steeds kortere tijd. Of u nu bejaardenverzorger, docent, ondernemer, bestuurder, directeur of politicus bent, een ondernemende levenshouding is een vereiste. U moet steeds vaker beslissingen nemen terwijl niet alle variabelen bekend zijn. Het loslaten van oude zekerheden zorgt echter voor een veelheid aan nieuwe kansen.

Wat zijn de belangrijkste trends en hoe gaan de meest succesvolle mensen en bedrijven daar op dit moment mee om? Wat zijn de nieuwe spelregels voor succes die we ons op basis van de huidige ontwikkeling eigen moeten maken? Hoe gaan we om met de veranderende markt? Waarop moeten we focussen als we minder zekerheden hebben? Welke kernwaarden zijn houdbaar en welke juist niet? Hoe blijf je dicht bij jezelf in een steeds veranderende wereld?

In 'Iedereen ondernemer' beschrijft internetondernemer Arko van Brakel op zeer persoonlijke wijze hoe u als mens, als ondernemer, als manager en vooral als individu succesvol kunt zijn in de communicatiemaatschappij.

Dit boek stond op de shortlist van Managementboek van het Jaar 2010.

Specificaties

ISBN13:9789054720867
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:152
Druk:3
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

3.8 van de 5
19 stemmen
8
5
2
3
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Arko van Brakel: ‘Ondernemen is meer dan het hebben van een eigen bedrijf’’
Hans van der Klis 21 januari 2009 In zijn nieuwe boek Iedereen ondernemer houdt Arko van Brakel, in 1994 medeoprichter van EuroNet en sindsdien ‘serial entrepreneur’, een hartstochtelijk pleidooi voor een ondernemende mentaliteit. Die is onontbeerlijk in zijn ogen, nu wij steeds vaker te maken krijgen met onzekerheden in ons bestaan.

Over Arko van Brakel

Als ondernemer pur sang, inspirator en ondernemers influencer zet Arko van Brakel aan tot actie. Hij leert zijn publiek om talenten, competenties en gedachten op de juiste manier in te zetten en hierdoor adequaat te reageren op innovatie, disruptie en verandering. Zo wordt zijn publiek weerbaar en wendbaar en wordt hun rol in de toekomst gegarandeerd. De wereld is niet maakbaar – keuzes, gedrag en reacties van individuen, teams en organisaties wel. Never a dull moment met Arko op het podium. Hij gaat energiek, professioneel en authentiek te werk. Empathie en betrokkenheid bij zijn publiek spelen bij Arko een grote rol, want hij wil écht verschil maken. Zijn energie werkt aanstekelijk en creëert een dynamische omgeving met actie en interactie. Meer dan dertig jaar ondernemerschap als internet ondernemer, investeerder en opleider met hoge pieken maar ook dalen en het geven van inmiddels duizenden lezingen, maakt Arko een ervaren professional en spreker met kennis en expertise. Hij koppelt wetenschappelijke inzichten aan talloze praktijkervaringen die hij opdeed als ondernemer, algemeen directeur van leiderschapsinstituut de Baak en als mede-oprichter van het internationale Semco Style Institute, samen met onder anderen Ricardo Semler. Arko richt zich op de ontwikkeling van impact-ondernemerschap bij mens en organisatie. Hij is een veelgevraagd adviseur, spreker, trainer en coach. Zijn boek 'Iedereen ondernemer' was genomineerd voor 'Managementboek van het Jaar 2011’. Zijn nieuwste boek heet “Ondernemen met impact”. “

Andere boeken door Arko van Brakel

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Over de manege gesmeten
2. Geen dag meer hetzelfde
3. Het meest competitieve podium ooit...
4. Het nieuwe ondernemen
5. Ups en downs
6. Over Fred, het heilige geloof en een geheime Porsche
7. Work hard, play hard, rest hard...
8. Wie ben ik?
9. Netwerken
10. Online vindbaar
11. Online en offline
12. Ondernemend leren of lerend ondernemen?
13. Ondernemen vanuit communities
14. Ondernemen en innoveren

Epiloog: even wegdromen... Hoe is het leven in 2028?
Bedankt
Over Iedereen ondernemer
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Iedereen ondernemer (3e druk 2010, licht beschadigd)