Verkopen als topsport

Wegwijs in de leukste hondenbaan die er bestaat

Gebonden Nederlands 2006 1e druk 9789055945030
Voormalig top 100Totaal 39 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Verkopen is niets anders dan de klant helpen inkopen. In deze definitie ligt alles besloten. De potentiële klant heeft nogal wat problemen en de hulp van een goede verkoper is bij de oplossing ervan absoluut onmisbaar.

Het vak Verkopen kunt u in zes minuten leren. De principes zijn eenvoudig, maar het beheersen ervan vergt veel tijd, moeite en doorzettingsvermogen. Er zijn slechts drie basisregels: écht contact maken met uw gesprekspartner, goede en relevante vragen stellen die uw gesprekspartner activeren en de werkelijke behoefte van de klant centraal stellen en daar uw oplossing op richten.

Goede verkopers worden niet geboren. Verkopen is topsport en wie niet over de juiste sportartikelen beschikt en niet traint om de principes onder de knie te krijgen, kan succes en medailles vergeten. De kunst zit hem in het hebben van balans tussen wat de klant écht wil en uw oplossing.

Met situaties en voorbeelden uit zijn eigen leven legt Erwin Wiggers u precies uit hoe eenvoudig het eigenlijk is om een succesvol verkoopgesprek te houden. U leert dat het mogelijk is om een verkoopgesprek al in de eerste minuut van de kennismaking een grote kans van slagen te geven. Een boek met een hoog praktijkgehalte en verrassend effectieve tips in een sprankelend jasje. Succes verzekerd!

Specificaties

ISBN13:9789055945030
Trefwoorden:verkopen
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:193
Uitgever:Scriptum
Druk:1
Verschijningsdatum:20-10-2006
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Over Erwin Wiggers

Erwin Wiggers is algemeen directeur van Pironi Verkooptechnieken BV. Deze organisatie begeleidt en traint ondernemingen en organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van het verkoopgesprek en de klantgerichtheid.

Andere boeken door Erwin Wiggers

Inhoudsopgave

Inleiding

1 Voorbereiding
2 De eerste indruk
3 Opening van het gesprek
4 De werkelijke behoeften van uw klant
5 Ons aanbod
6 Presenteren van de prijs
7 De afsluiting
8 Na de order
9 Weerstand overwinnen
10 Klantenbehoud
11 Representatievoorkeursystemen

Tot slot

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Verkopen als topsport