Sociale media voor zelfstandigen & professionals
Ondernemen met Twitter, Facebook, LinkedIn en andere sociale netwerken
Gebonden Nederlands 2011 1e druk 9789074312370Samenvatting
Hoe kunt u uw omzet laten groeien met behulp van sociale netwerken? Sociale netwerken zoals Twitter, LinkedIn en Facebook zijn onmisbare media voor professionals en ondernemers. Bedrijven zoeken er hun personeel, ondernemers zoeker er nieuwe opdrachtgevers en zzp'ers zoeken er naar mensen om mee samen te werken. Deze nieuwe digitale revolutie is al een tijdje gaande, maar we staan nog maar aan het begin van de netwerkmaatschappij. Het handboek 'Sociale Media voor zelfstandigen & professionals' beschrijft de mogelijkheden die de verschillende programma's bieden. Sommige ondernemers zagen hun omzet met tientallen procenten stijgen nadat ze actief gingen 'diginetwerken'. Dit handboek staat vol met tips, do's en don'ts over het effectief gebruik van de verschillende sociale media.
Een must voor ondernemers en professionals
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
De auteurs
1. Twitter
2. LinkedIn
3. Hyves en Facebook
4. Hoe gebruik jij sociale media?
5. Van online contact naar persoonlijk contact
6. Online collega's
7. Deel niet alles
8. Vragen staat vrijdag
9. Bloggen
10. Andere sociale netwerken
Dankwoord
Bronnen
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan