Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Guerrilla marketing

Voor startende ondernemers

Paperback Nederlands 2008 1e druk 9789077564011
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Hoe kleiner uw bedrijf, des te gemakkelijker zijn de tactieken van guerrilla marketing toepasbaar. Guerrilla betekent immers 'kleine oorlog', verdedigende oorlog tegen indringers. Een klein bedrijf is flexibeler en kan sneller reageren. Voorwaarde voor succes is natuurlijk wel dat u een goed product verkoopt. Bij guerrilla marketing zijn snelheid en flexibiliteit heel belangrijk. U bepaalt zelf de regels. Bevallen ze u niet meer? Dan breekt u ze en maakt u gewoon nieuwe!

Specificaties

ISBN13:9789077564011
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:76
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Guerrilla marketing
Peter Vermeulen | 2 juli 2008
Frans van Daelen beoogt met 'Guerrilla marketing', voor de (startende) ondernemer', een complete cursus te schrijven voor het kleine bedrijf. 'Guerrilla' betekent volgens Wikipedia: oorlogje (een verkleinvorm van guerra wat oorlog betekent). 'Een guerrilla is gericht op het verzwakken van de tegenstander, niet op het veroveren van gebied.' Marketing is het planmatig bij elkaar brengen van bestaande of potentiële producten of leveranciers van een product of dienst met bestaande of potentiële klanten. Voldoet dit boek aan het begrippen guerrilla en marketing? En legt Frans van Daelen met 'Guerrilla marketing' een bom onder de startende ondernemer om ze wakker te schudden? Of moeten we proberen de lont te doven voordat we het boek uitgelezen hebben?
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

1. Het marketingplan
2. Wenken voor een succesvolle mailing
3. Maak een persbericht
4. Ontwikkel een nieuwsbrief
5. Personeelsadvertentie
6. Maak een karakterschets van uw bedrijf
7. Vijf taalvalkuilen
8. Vijfentwintig tips om in de krant te komen
9. Perfect notuleren
10. Tien wellevende slotzinnen
11. Doe maar duur
12. Welzijnsroomklopper
13. Auteursrecht
14. Nuttige nummers

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Guerrilla marketing