Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Business Spiritualiteit Magazine 15 - Essentie van zakendoen

Nr. 15 - 2011

Paperback Nederlands 2011 9789077983775
Verkooppositie 4903
Verwachte levertijd ongeveer 12 werkdagen

Samenvatting

Dit vijftiende nummer biedt opnieuw vele invalshoeken om de essentie van organisaties beter te leren kennen. Waar gaat het om in zakendoen? Wat is de zin ervan? Dit komt tot uitdrukking in een groot aantal artikelen die de essentie van zakendoen steeds vanuit ander perspectief in beeld brengen.

Lees in dit nummer artikelen van o.a. Ivo Callens, Jan Willem Taams, Marcel Derkse, Jeff Gaspersz, Brigitte van Baren, Ingeborg Horst en natuurlijk Paul de Blot die in zijn column 'Op zoek naar het geheim van leven' een verhaal vertelt over de zoektocht naar zingeving. Ook dit nummer is weer voorzien van een uitgebreide boekbespreking waarin een grote diversiteit aan publicaties over Business Spiritualiteit door Paul de Blot van recensies worden voorzien.

In dit nummer o.a. artikelen over:
- Bevrijding
- Creatieve Energie
- Schoonheid Inspireert

Specificaties

ISBN13:9789077983775
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:68
Druk:1

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Paul de Blot

Paul de Blot is in 1924 geboren en opgegroeid in Indonesië. Na vijf jaar concentratiekamp werkte hij als chemisch technoloog voor de opbouw van de industrie in West Java. In 1948 werd hij Jezuiet en werd voorbereid om aan de opbouw van Hiroshima te werken. Door de politieke omstandigheden kwam hij in Indonesië in het universitair onderwijs voor filosofie en ecologische technologie. Daar werkte hij ook voor de slachtoffers van de mislukte communistische Coupe van 1965. In 1979 kwam hij op de Business Universiteit Nyenrode, waar hij in 2006 hoogleraar werd in Business Spiritualiteit. Hij studeerde in Indonesië, Duitsland en Nederland filosofie, theologie, fysica, psychologie, spiritualiteit en Indonesische staatsleer en politiek. Op Nyenrode promoveerde hij op de thesis “Vernieuwing van organisaties in een chaotische omgeving door vernieuwing van de mens”.

Andere boeken door Paul de Blot

Over Ruud Heijblom

Dr. Ruud Heijblom is directeur van het adviesbureau Marketing Koers dat gespecialiseerd is in het ontwikkelen van de strategische richting voor bedrijven. Hij is verbonden aan de Universiteit van Bloemfontein (Zuid-Afrika) en diverse andere Business Schools.

Andere boeken door Ruud Heijblom

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Business Spiritualiteit Magazine 15 - Essentie van zakendoen