Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Scoren met Google Adwords 3e geheel gewijzigde druk

Gebonden Nederlands 2011 9789079840083
Niet leverbaar.

Samenvatting

Dit boek leert u stap voor stap alles wat u moet weten om zelf met Google AdWords aan de slag te gaan. Aan de hand van instructies en schermvoorbeelden leert u hoe u een Adwords campagne moet opzetten en beheren.. Vervolgens leert u hoe u een maximaal resultaat kunt behalen door middel van meting en optimalisatie van uw campagne. U krijgt aan het einde van elk hoofdstuk concrete taken mee, zodat u precies weet wat u te wachten staat.

Een greep uit de inhoud:
- Hoe zet u een AdWords campagne op?
- Hoe beheert u een campagne?
- Hoe meet u conversies?
- Hoe optimaliseert u een conversiecampagne?

Specificaties

ISBN13:9789079840083
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:108
Uitgever:Entopic
Druk:3
Verschijningsdatum:1-1-2011

Verschijningsdata

De verschijningsfrequentie en verschijningsdata zijn nog niet bekend

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Paul Aelen

Paul Aelen is medeoprichter van Search Engine Mediabureau Checkit. Daarnaast is hij medeoprichter van Clipit. Hij publiceert in vakbladen als Twinkle en Tijdschrift voor Marketing. Paul is actief als marketing directeur van Checkit en iProspect Nederland, onderdeel van Isobar.

Andere boeken door Paul Aelen

Inhoudsopgave

1. Marketing via zoekmachines
2. Wat is Search Engine Marketing?
3. Google
4. Adverteren met AdWords
5. Het opzetten van een AdWords campagne
6. Campagnebeheer
7. Conversies meten
8. Wat is er nog meer...
9. Search Engine Optimalisatie
10. Het Search Synergy model

Bijlage 1: Definities en begrippen
Trefwoordenregister

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Scoren met Google Adwords 3e geheel gewijzigde druk