Peter Minkjan is oprichter van het onafhankelijke Facebook marketing platform FacebookPro en geeft presentaties over Facebook marketing.
Meer over Peter MinkjanScoren met Facebook marketing (1e druk 2012, beschadigd)
Paperback Nederlands 2012 1e druk 9789079840113Samenvatting
'Scoren met Facebook marketing' leert u stapsgewijs hoe u Facebook effectief in kunt zetten voor uw marketing en communicatie.
Welke content is voor Facebook geschikt? Hoe vaak, wat en wanneer moet je posten? Wat zijn de mogelijkheden van Facebook voor het bereiken en activeren van uw doelgroep? En hoe meet je je succes en welke tools zijn voor handen? In zeven overzichtelijke hoofdstukken worden alle belangrijke stappen en aspecten besproken.
Het boek is bij uitstek geschikt om beginners kennis te laten maken met de beginselen en de kracht van marketing via Facebook. Daarnaast biedt het praktische handvatten voor wie al ervaring met het sociale netwerk heeft, maar Facebook structureler wil inzetten voor marketing en communicatie. Het boek bevat veel tips, trucs & praktijkvoorbeelden om het maximale resultaat uit Facebook te halen.
De inhoud:
- De rol en mogelijkheden van Facebook als marketingplatform
- Het inrichten van een Facebookpagina
- Hoe krijg je meer Facebookfans voor je pagina?
- Adverteren op Facebook
- Contentstrategie
- Analyse, Optimalisatie en Tools
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. De belangrijkste Facebook-begrippen
2. De rol en mogelijkheden van Facebook
3. Een onweerstaanbare Facebook pagina
4. Hoe krijg je meer fans op Facebook?
5. Adverteren op Facebook
6. Contentstrategie
7. Facebook Strategieën en tools
Nawoord
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan