,

How to REALLY use LinkedIn (tweede editie)

Paperback Engels 2011 2e druk 9789081188661
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

LinkedIn is het grootste professionele online netwerk. De meeste gebruikers vragen zich af: 'Wat heb ik er eigenlijk aan?', 'Ik heb een profiel, wat nu?' of 'Hoe kan ik meer resultaten boeken zonder er veel tijd aan te besteden?'

Deze tweede, volledig herwerkte editie toont je o.a.:
- 10 krachtige manieren om nieuwe klanten, medewerkers of een nieuwe baan te vinden
- 42 tips om uw profiel er uit te laten springen
- 11 strategieën om LinkedIn op organisatieniveau in te zetten
- 31 antwoorden op de meest gestelde vragen (FAQs)
- 30 weinig gekende eigenschappen en functies
- 68 nieuwe pagina's met extra tips en tools om tijd te besparen

NIEUW! Ontdek de gratis 'Video & Tools Bibliotheek' op www.hoe-linkedin-nu-echt-gebruiken.com.

'LinkedIn biedt vele mogelijkheden, zeker ook voor iedereen die actief is in het georganiseerde bedrijfsleven. Als je deze mogelijkheden écht wilt gebruiken, moet je wel een goede gids hebben. 'Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken' is de perfecte 'Tom-Tom' om je te leiden!'
Marcel Braakman, Hoofd Verenigingszaken, MKB Nederland

'Netwerken laten de arbeidsmarkt gesmeerd lopen. Massa's vacatures raken ingevuld via informele circuits. Door de structurele schaarste aan arbeidskrachten zien werkgevers zich verplicht alternatieve rekruteringskanalen aan te boren. Bij het zoeken naar werk of wanneer je als bedrijf het juiste talent wil aantrekken, kunnen sociale netwerken zoals LinkedIn dan ook daadwerkelijk het verschil maken. Lees 'Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken' en vergroot je kansen op de arbeidsmarkt!'
Fons Leroy, Gedelegeerd Bestuurder, Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding (VDAB)

'Als je netwerken serieus neemt, gebruik dan LinkedIn. Als je LinkedIn serieus neemt, lees dan dit boek!'
Edgar Valdmanis, Marketing & Projects Director at The Norwegian Computer Society

Specificaties

ISBN13:9789081188661
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:236
Druk:2
Verschijningsdatum:9-11-2011

Expertrecensies (3)

recensie
How to REALLY use LinkedIn
Rob van Nes | 26 augustus 2010
Hoe ongelukkig kun je een boek beginnen? De eerste 12 pagina's bevatten niet minder dan 50 recensies van een boek waaraan je op dat moment nog moet beginnen. Van één of enkele citaten van beschouwingen uit gerenommeerde dagbladen of vaktijdschriften ben ik wel gecharmeerd, maar op zoveel zelfgepubliceerde vleierij zit ik als lezer echt niet te wachten. Bovendien creëer je op deze manier een zodanig verwachtingspatroon dat het uiteindelijk alleen maar tegen kan vallen. En dat deed het ook.
Lees verder
recensie
How to REALLY use LinkedIn
Daniëlle de Jonge | 26 augustus 2010
Het online netwerk van LinkedIn groeit als kool. Steeds meer mensen registreren zich en leggen contacten met verschillende mensen die ze kennen. Voormalige collega's, oud-studiegenoten, leveranciers en klanten, de mails om met elkaar gelinkt te worden gaan over en weer. Er komt een fraaie foto bij, werkervaring staat ingevuld, misschien zelfs wat aanbevelingen van zakenpartners en we worden lid van een aantal online-groepen. En dan? Afwachten tot de opdrachten vanzelf komen of is het gewoon leuk om tientallen of zelfs honderden LinkedIn connecties te hebben? Velen weten nog niet precies hoe ze succesvol met dit online netwerk om kunnen gaan. Jan Vermeiren, netwerkcoach in optima forma, schreef daarom 'Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken', boordevol tips om effectief online te netwerken.
Lees verder
recensie
How to REALLY use LinkedIn
Perry Oostrum | 26 augustus 2010
Het hebben van een netwerk - in wat voor tijden dan ook - heeft nog nooit iemand gehinderd. En de technische middelen via internet hebben het ons alleen maar makkelijker gemaakt. Althans, zo leek het. Tot we door de bomen het bos niet meer zagen en de Plaxo's, Facebooks en LinkedIns uit de grond spoten. Voor veel serieuze gebruikers van sociale netwerken is laatstgenoemde, LinkedIn, nog altijd het meest gebruikte. Ikzelf ben toch echt al een tijdje actief op LinkedIn, maar heb mijzelf nimmer de tijd gegund alle mogelijkheden eens goed te ontdekken. Jan Vermeiren helpt hierbij, met zijn uiterst praktische boek 'Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken'.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
3 stemmen
3
0
0
0
0

Over Jan Vermeiren

Jan Vermeiren is de stichter van Networking Coach en volgens HR Tribune behoort hij tot de top 10 van de beste sprekers van België. Jan en zijn team geven lezingen, presentaties, trainingen en persoonlijke coaching rond netwerken en referrals, zij adviseren organisaties bij het stimuleren van netwerken op hun eigen evenementen en bij het integreren van netwerken in hun sales en recruitment strategie. Hij wordt regelmatig geïnterviewd over netwerken en referrals door verschillende media zoals de Belgische nationale televisie en radio (De Zevende Dag, Lichtpunt, Radio 1), kranten (AD, Het Parool, De Standaard) en websites (Forbes), vacaturesites (Vacature.com, Jobat) en de magazines van verscheidene Kamers van Koophandel. Jan is de auteur van de best-selling netwerkboeken: 'Let's Connect!' en 'Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken', de netwerk CD Let's Connect op een evenement!, de Everlasting Referrals Home Study Course en de Network Box (thuisstudie cursus). De VS versie van “Let's Connect!” bereikte de lijst van bestsellers op Amazon op 9 oktober 2007 met een tweede plaats bij de marketing boeken en een negende plaats bij de management boeken. Jan is de eerste Belgische auteur die deze positie bereikte. De eerste editie van 'Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken' was ook een bestseller op Amazon met de eerste plaats in de categorie “Sales & Selling”. In Nederland was de Nederlandse versie algemene nummer 1 bij www.managementboek.nl. Jan en zijn team worden door grote internationale bedrijven ingehuurd, zoals Alcatel, Deloitte, DuPont, IBM, ING, Mobistar, Nike, SAP, en Sun Microsystems, alsook door kleine bedrijven en freelancers. Jan is ook gastleraar in de internationale MBA programma's van de Vlerick Leuven-Gent Management School (België) en de RSM Erasmus Universiteit Rotterdam (Nederland).

Andere boeken door Jan Vermeiren

Over Bert Verdonck

Bert Verdonck is een inspirerend, enthousiast en humoristische spreker. Hij is de master trainer bij Networking Coach en een creatieve lifehacker. Bert leert mensen om zich comfortabeler te voelen tijdens het netwerken en hoe zij hun resultaten met het netwerken kunnen verbeteren, of het nu online (op LinkedIn of andere zakelijke netwerken) of offline (recepties, bijeenkomsten, conferenties, beurzen en andere netwerk evenementen) is. Buiten het geven van praktische trainingen in netwerken en persoonlijke coaching, is Bert samen met Jan de presentator van de webinars van Networking Coach. Bert is de stichter van Genius Shortcuts, zijn persoonlijke “brand” van life hacking. Heb je je al eens ingebeeld wat je met 2 uur extra per dag kan doen? Bert heeft al duizenden mensen geholpen om hun productiviteit op te drijven en heeft hen uren per dag uitgespaard. Als lifehacker publiceerde Bert 3 boeken in 1 jaar tijd. Hij was co-auteur van het boek “Your Book in 100 Days”, van “175 Lifehacking Tips” en van “The Wealth Garden”. Hij creëerde de Genius Shortcuts CD, “How to Shorten Your Workday by 2 Hours?” En nu vormt hij een team met Jan bij het schrijven van de tweede editie van het boek, “Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken”. In België is Bert al een prominente lifehacker en networking coach. Internationaal groeit zijn reputatie heel snel. Hij heeft al op het podium gestaan in Nederland, Frankrijk, Hong Kong, India, Indonesië, Nieuw-Zeeland, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland.

Andere boeken door Bert Verdonck

Inhoudsopgave

Prologue

1. What is the Value of Networking?
2. The Benefits of Linkedln
3. How to REALLY Use Linkedln: a 5 Step Basic Strategy
4. How to Craft an Attractive Profile
5. The Fast Way to Build Your Network
6. The Heart of Linkedln: Groups
7. 10 Strategies to Find People Using Linkedln
8. Communicate With Your Linkedln Network: Inbox & Contacts
9. Lead Generation Tools & Visibility Boosters: Applications
10. Personal Branding, Raising Your Visibility and Credibility on Linkedln
11. The Power of Combining Online and Offline Networking: Events
12. The Heroes of Linkedln: Group Managers
13. Keep Control: Home Page & Settings
14. How to REALLY Use Linkedln to Find New Customers
15. How to REALLY Use Linkedln to Find a New Job
16. How to REALLY Use Linkedln to Find New Employees
17. How Organizations Can Benefit from Linkedln (versus Individuals)
18. More Insights: News & Labs
19. Answers to Hot Discussion Topics and Burning Questions
20. Little Known, But Interesting Features and Behavior of Linkedln
21. Tools to Save You Time When Working with Linkedln

Epilogue

Appendix A: Other Online Business Networks
Appendix B: Practical Tools

About the Authors: Jan Vermeiren & Bert Verdonck
Other Books and CD's
Other Products and Services of Networking Coach

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        How to REALLY use LinkedIn (tweede editie)