Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Ondernemen in 2020 in Den Haag

Gebonden Nederlands 2012 1e druk 9789081875103
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

2020 lijkt ver weg. Maar 2020 is dichterbij dan u denkt. Tal van beslissingen reiken verder dan de dag van morgen. De oversteek naar verre markten bijvoorbeeld. Investeren in bedrijfsmiddelen. Misschien zelfs bedrijfsbeëindiging of opvolging.

In 'Ondernemen in 2020 in Den Haag' vertellen elf Haagse ondernemers over hun ambities en toekomstverwachtingen. Hoe zien zijn hun toekomst, en die van de gemeente? Hoe is het ondernemersklimaat van Den Haag? Waar zien zij kansen? Daarnaast geven vijf experts (waaronder wethouder Henk Kool van Economie) hun visie op ondernemerschap in 2020 én staan in het boek de resultaten van een online onderzoek onder Haagse ondernemers.

Kopers van het boek krijgen een gratis luistereditie.

Specificaties

ISBN13:9789081875103
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:144
Druk:1
Verschijningsdatum:3-4-2012
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Over Sjoerd Hauptmeijer

Drs. Sjoerd Hauptmeijer (1976) studeerde internationale bedrijfskunde aan de Universiteit Maastricht. Vervolgens werkte hij op de marketingafdelingen van diverse multinationals. Hauptmeijer is strategie- en marketingprofessional en is partner van Ondernemen in 2020. Die onderneming onderzoekt hoe de toekomst van ondernemers eruit ziet. Daarover publiceert Ondernemen in 2020 onder meer boeken, geeft advies en verzorgt workshops en presentaties. Hauptmeijer is verder lid van de Raad van Commissarissen Comfortland BV. Zijn werkzaamheden zijn beloond met nominaties voor de Financial Marketing Award en de Galjaardprijs (dé prijs van de beroepsvereniging van communicatieprofessionals).

Andere boeken door Sjoerd Hauptmeijer

Over Mario van Vliet

Drs. Mario van Vliet (1968) studeerde aan de Academie voor de Journalistiek in Tilburg en daarna tekstwetenschap aan de Katholieke Universiteit Brabant, eveneens in Tilburg. In 1994 startte hij als redacteur bij een vakblad in de agrarische sector. In 1997 begon Van Vliet als zelfstandig ondernemer met als specialisme business-to-businesscommunicatie en tuinbouw. Met zijn bedrijf Mocca verricht hij voor tal van ondernemers en organisaties werkzaamheden als communicatieadvies, workshops en trainingen, bladcoördinatie en het schrijven van teksten. Daarnaast is hij partner van Ondernemen in 2020. Die onderneming onderzoekt hoe de toekomst van ondernemers eruit ziet. Daarover publiceert Ondernemen in 2020 onder meer boeken, geeft advies en verzorgt workshops en presentaties.

Andere boeken door Mario van Vliet

Inhoudsopgave

Voorwoord: De richting van succes

Den Haag, ondernemende stad achter de duinen

-Henk Kool, wethouder economie:
Internationale organisaties zorgen voor groei van mkb
-Emile Pop, Justin de Boer en Martijn Feron, Savage Rivale:
Onze auto concurreert met de Lamborghini
-Roel Overakker, NACO:
In internationale handel is vertrouwen essentieel
-Saskia Harkema, deskundige Ondernemen & Innoveren:
Niet de sterkste overleeft, maar degene die zich aanpast
-Richard Ruiterkamp, Ampyx Power:
We hebben op de wereld genoeg energie, maar we kunnen er niet bij
-Bob Kaptein, Maison Kelder:
Ik laat Maison Kelder hoe het is
-Rob Perik, voorzitter VNO-NCW Den Haag:
We moeten ons blijven heruitvinden
-Erik Nolten, Albert Nolten Schoenen:
Zonder clicks & bricks heb je geen toekomst
-Coskun Sorgucu, Firat Supermarkt:
Firat stroomt en is niet te blokkeren
-Marc Pieterse, Odesi:
Klanten willen geen standaardproducten
-Gert van der Houwen, MKB Den Haag:
Succesvolle ondernemers richten zich op het primaire proces
-Tina Evans, Blue Lynx:
Nieuwe waarden worden belangrijk
-Frans van de Ven, Airborne:
Geen trends veronachtzamen
-Clemens Berendsen, Hoge Hotelschool Den Haag:
Duurzaamheid belangrijkste ontwikkeling voor gastvrijheidsindustrie
-Suzy Ogé, Women's Business Initiative International:
Er komen steeds meer vrouwelijke ondernemers
-Jeroen Warmerdam en Maxim Knepflé, Tygron:
We willen kantoren openen in India en Silicon Valley

Onderzoek: Haagse ondernemers positief over de toekomst

Zes trends die het ondernemerschap veranderen

Bronnenverantwoording
Luister naar 'Ondernemen in 2020'
Dankwoord
Over de schrijvers

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Ondernemen in 2020 in Den Haag