De Impact Factor

hoe je elke presentatie transformeert naar een inspirerend verhaal!

Paperback Nederlands 2017 1e druk 9789082761306
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

De Impact Factor. Hoe je elke presentatie transformeert naar een inspirerend verhaal. Aan de hand van sprekende voorbeelden, inspirerende anekdotes en concrete tips en adviezen laat Frank zien hoe iedereen impact kan maken met zijn presentatie.
Wat maakt een verhaal of presentatie zo inspirerend dat je als luisteraar het gevoel hebt dat je in beweging móet komen? Leidinggevenden die een team of een groep mensen willen inspireren, vinden in dit boek talloze onverwachte manieren om mensen positief te verrassen en in beweging te krijgen. Maak impact met een unieke ervaring waar lang over wordt nagepraat!

Specificaties

ISBN13:9789082761306
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:177
Uitgever:Pumbo
Druk:1
Verschijningsdatum:3-11-2017

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Frank van Leer

 Sinds Frank voor zichzelf is begonnen in 1999 heeft hij eigenhandig tienduizenden mensen getraind in het verbeteren van hun sales- en presentatie vaardigheden. Doordat hij met professionals in de meest brede zin van het woord samenwerkt (varierend van bankiers , software verkopers tot en met direceur eigenaren van handelsbedrijven in andere landen en culturen) kan hij moeiteloos nieuwe combinaties van presenties maken. Deze mix van heel conceptueel kunnen presenteren met street smart afsluit technieken klinkt vooral duidelijk door in zijn laatste boek Telling is not Selling.  De meest gehoorde feedback in zijn training is dat deelnemers vooral de voorbeelden uit juist die verschillende branches waarderen, en de meest tot de verbeelding sprekende en die het beste blijven hangen staan in dit boek. Frank is een veelzijdig mens; rasverkoper, podiumdier, inspirerende verhalen verteller en psycholoog  tegelijk.  Vloeiend in Duits en Engels blijft hij internationale klanten aantrekken.

Andere boeken door Frank van Leer

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        De Impact Factor