eSourcing Capability Models eSCM-Set
Paperback Engels 2010 1e druk 9789087536060Samenvatting
Het eSourcing Capability Model for Client Organizations (eSCM-CL) is een model, gebaseerd op best practices, dat partijen die service bij service providers afnemen in staat stelt om hun relaties met die derden beter te managen. Met deze uitgave in de hand kunt u een compleet scala aan clientorganisatietaken implementeren in uw organisatie, en zo het project in goede banen leiden. Er is aandacht voor sourcing en de selectie van de service provider, het initiëren van een overeenkomst, het managen van de levering van de service en het afwikkelen van de overeenkomst.
Het eSourcing Capability Model for Service Providers (eSCM-SP) is een model dat is gebaseerd op best practices. Het is een gestructureerd model, bedoeld om IT-sourcing in goede banen te leiden. 'eSourcing Capability Model for Service Providers (eSCM-SP)' is gericht op de Service Provider.
Specificaties
Inhoudsopgave
eSourcing
Soucing issues and a solution
Understanding the model
Using the eSCM-CL
Capability determination
The practice structure
Interpreting the intent of the eSCM-CL
The practices
Glossary
Appendices
eSourcing Capability Model for Client Organizations (eSCM-CL)
eSourcing
Soucing issues and a solution
Understanding the model
Using the eSCM-CL
Capability determination
The practice structure
Interpreting the intent of the eSCM-CL
The practices
Glossary
Appendices
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan