
Lees verder
Suzanne van Gompel is eigenaar van adviesbureau STAND OUT FROM THE CROWD. Ze werkte jaren als merkstrateeg voor marketingadviesbureaus, reclamebureaus en grote merken.
Meer over Suzanne van GompelHoe bouwt u een sterk merk? Er zijn honderden boeken over. De meeste gaan slechts over een deelonderwerp, zoals strategie, design of dienstverlening. Of zijn geschreven door en voor specialisten. Waardoor ze vaak theoretisch en abstract zijn, en veel jargon bevatten. Suzanne van Gompel bewijst dat het ook anders kan. Merken bouwen is geen raketwetenschap. Het is uiteindelijk vooral een kwestie van de juiste vragen stellen, van keuzes maken en daar consequent naar blijven handelen.
Dit boek maakt merken bouwen voor iedereen toegankelijk. Of u nu een marketingachtergrond hebt of niet. Of u nu een groot of een klein bedrijf bent - of ervoor werkt. Of u nu een nieuw merk wilt maken of een bestaand merk wilt versterken. Het vertelt alleen wat u hoeft te weten, niet meer en niet minder. In begrijpelijke taal en geïllustreerd met concrete praktijkvoorbeelden. Het helpt u om uw merk opmerkelijk(er) en memorabel(er) te maken. Zodat er meer klanten aan u denken en voor u kiezen als ze voor de keuze staan tussen uw merk - of een ander.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken