Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Onderscheid je door MerkWaardig te zijn!

Bundel: Ben jij wel MerkWaardig genoeg + Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg?

Ingenaaid Nederlands 2015 9789089653116
Verkooppositie 5964269 dagen in de top 100
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

In 'Onderscheid je door MerkWaardig te zijn!' zijn de twee bestsellers van Kasper Klaarenbeek gecombineerd tot een inspirerende bundel. Twee doe-boeken met veel (online) tools om weer het verschil te maken.

In veel organisaties heerst een zesjescultuur. Veelal ingegeven door de crisis zijn we alleen nog maar risico’s aan het beperken en wordt er onvoldoende gefocust op het pakken van kansen. Met dank aan Kasper Klaarenbeek weten we inmiddels echter dat je veel meer bereikt door net dat beetje meer te geven. Door MerkWaardig te zijn. Door te doen waar je in gelooft, en echt toegevoegde waarde te leveren. Als individu in een bedrijf, en als organisatie in relatie met je klanten.

- Zowel Ben jij wel MerkWaardig genoeg? als Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg? stond langdurig in de Bestseller top 100 van Managementboek.
- Samen nu voor een aantrekkelijke combinatieprijs.

"De nieuwe werkelijkheid vraagt scherpte, de bereidheid om te veranderen, keuzes te maken en beweging te realiseren. Kasper Klaarenbeek slaagt erin die scherpte op te roepen bij de lezer. Hij daagt je op een zeer toegankelijke wijze uit om met de door hem geboden MerkWaardige inzichten aan de slag te gaan." – Bart van den Nieuwenhof, CEO La Place .

Specificaties

ISBN13:9789089653116
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:304
Druk:1
Verschijningsdatum:23-9-2015
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (1)

Hanneke Tinor-Centi | 16 september 2015
In veel organisaties heerst een zogenaamde zesjescultuur. Kasper Klaarenbeek gaat in dit boek de strijd aan met deze slaapverwekkende middelmatigheid. Waarschuwing vooraf: dit is (dus) geen boek voor bange managers, maar voor hen die anders durven te zijn!Lees verder

Lezersrecensies

4.7 van de 5
28 stemmen
24
2
0
2
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

nieuws
Marketing Literatuurprijs 2015
Pierre Pieterse 29 oktober 2015 Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft 21 oktober de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekend gemaakt. Uit meer dan vijftig marketingboeken zijn elf boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2015.
preview
Preview - Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg?
Kasper Klaarenbeek 7 mei 2015 Onderscheidend vermogen is een voorwaarde voor succes, helemaal NU! Het maken van keuzes is geen sinecure, voorspellen is nu eenmaal lastig (helemaal als het over de verre toekomst gaat). Met zijn boek Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg? helpt Kasper Klaarenbeek je op weg om ‘haakjes’ te hebben waarmee je aan de slag kunt. Het helpt nu eenmaal om eerst een paar gedachten en ingangen te hebben om aan de toekomst van je bedrijf te werken – en de toekomst is aan jou. In deze preview behandelt Klaarenbeek 5 vragen uit zijn boek, zodat jij kunt ontdekken of jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg is.
interview
Kasper Klaarenbeek: ‘Bestaande bedrijfsmodellen hebben hun langste tijd gehad’
Erik de Vries 10 juni 2014 Bedrijven zouden zich meer moeten toeleggen op het creëren van toegevoegde waarde, aldus Kasper Klaarenbeek. Wie dit te vaag in de oren klinkt, pakt zijn boek Ben jij wel MerkWaardig genoeg? erbij waarin hij stap voor stap (inclusief oefeningen!) uitlegt hoe je dit bereikt.
Alle interviews en artikelen (3)

Over Kasper Klaarenbeek

'MerkWaardigheid' staat centraal in alle dingen die Kasper Klaarenbeek doet, hij daagt uit om écht verschil te maken. Kasper leerde in de praktijk (o.a. als directielid van Kruidvat) dat leiderschap van succes vraagt om focus, loslaten en samenwerking op basis van zakelijke duidelijkheid. Organisaties moeten aantoonbaar MerkWaardiger worden, je bent zo goed als het laatste contact met je klant. Vanuit dat principe zoekt hij naar ‘verschilligheid’, niet op papier maar in real life. Leiders van MerkWaardige bedrijven en hun teams zorgen voor heldere kaders, dialoog, onvoorwaardelijke sturing op MerkWaarde(n) en vooral concrete actie. Op een vriendelijk-confronterende manier werkt hij als business coach en trainer met zijn klanten aan concrete resultaatverbetering. In 2013 werd hij bovendien door Speakers Academy genoemd in de top honderd van meestgevraagde sprekers.

Andere boeken door Kasper Klaarenbeek

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Onderscheid je door MerkWaardig te zijn!