Lees verder
Hein Vergeer is voor velen een motivator/inspirator. Met zijn eigen manier van presenteren weet hij keer op keer mensen mee te slepen.
Meer over Hein VergeerDe wil om te winnen
22 jaar na dato
Paperback Nederlands 2008 1e druk 9789090224787Samenvatting
In februari 1986, bij het verschijnen van dit boek 22 jaar geleden, stond Hein Vergeer op het toppunt van zijn schaatscarrière. In Inzell werd hij voor de 2e keer wereldkampioen. Zijn sportcarrière bleek de leidraad voor de verdere invulling van zijn leven.
Succes lijkt vanzelfsprekend. In dit boek laat Hein Vergeer zien dat niets minder waar is. U moet juist veel tegenslagen overwinnen om succesvol te worden. Niets is onmogelijk, alleen moet u er alles voor willen doen om uw idealen te bereiken. Geloof in eigen kunnen is daarbij erg belangrijk.
Met anekdotes uit zijn actieve sportcarrière, zijn dagelijks leven én - sinds 2006 - als winnaar van het tv succes 'Sterren Dansen op het IJs', geeft dit boek een kijk op het leven van een markant sportman. Een man met het hart op de juiste plaats en een eigenzinnige kijk op het leven. En vooral ook met de wil om te winnen...
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Hein Vergeer
Inhoudsopgave
1. Het succes
2. Mijn jeugd
3. Het grote vormen door sport
4. Zonder tegenslag geen succes
5. De juiste man op de juiste plaats?
6. Humor achter de schermen
7. De ommekeer
8. (Zwarte) humor, sterke verhalen
9. Een mysterieuze blessure
10. De arbiter en de Russen
11. Hein Vergeer, de ondernemer
12. Zakelijke successen
13. Sterren dansen op het ijs
14. De lezingen
15. Alle inzichten op een rij
16. Feiten en cijfers
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan