De data gastronoom
Een smakelijk verhaal over business intelligence
Paperback NL 2019 1e druk 9789090320571Samenvatting
De Data Gastronoom gaat over twee fijnproevers die op hun eigen manier inzicht geven in de steeds complexere wereld van business intelligence. Het is voor organisaties lastig om door de bomen het bos te blijven zien. Hoe wapenen zij zich tegen allerlei hypes en de vaak tenenkrommende marketing. Op een levendige wijze worden er veel vraagstukken die binnen organisaties leven doorgenomen.
Na het lezen van dit boek zult u beter begrijpen hoe u om kunt gaan met data en hoe u de organisatie van data kunt inrichten. Ook bent u opgewassen tegen alle hypes die op dit moment de ronde doen.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan