Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

De power van post

Hoe paper mail hyperrelevant blijft in een digitale wereld

Paperback Nederlands 2021 9789401480550
Nog niet verschenen, verwacht op 14‑12‑2021
29,99

Samenvatting

In tijden van steeds toenemende digitalisering lijkt de ouderwetse brievenpost stilaan een anachronisme. Nochtans willen veel merken niets liever dan letterlijk bij mensen binnenkomen. Klassieke folders en leaflets doen precies dat.

In dit boek leggen de auteurs uit hoe je paper mail inzet voor maximale impact. In een inspirerend verhaal tonen ze dat in home advertising een volwaardige plaats verdient in de strategie, ook in communicatie gericht op millennials.

Specificaties

ISBN13:9789401480550
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:200
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:14-12-2021

Over Tatjana Raman

Tatjana Raman is Head of Media Intelligence bij bpost media. Ze heeft een brede kijk over verschillende media heen dankzij jarenlange ervaring bij grote mediaspelers. Bij bpost heeft ze deze kennis uitgebreid met sectoriële inzichten om merken nog beter te inspireren.

Andere boeken door Tatjana Raman

Over Katrien Merckx

Katrien Merckx is Relationship & Sales Manager Communication Agencies bij bpost media. Ze is de eerste inspiratiebron voor creatieve agentschappen op vlak van In-Home advertising.

Andere boeken door Katrien Merckx

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De power van post