

managing partner van research- en consultingbureau The Small Circle.
Meer over Jaap FavierKwaliTijd - De echte waarde van sociale media
Inclusief financieel ROI model
Paperback Nederlands 2013 1e druk 9789491560316Samenvatting
'KwaliTijd' gaat over het meest waardevolle dat wij mensen hebben: de tijd die wij doorbrengen met vrienden en familie. Tijdens deze quality time spelen merken allerlei belangrijke sociale rollen, in het algemeen via logos en positionering en online via sociale media.
'KwaliTijd' laat zien hoe het invoeren van de juiste sociale rol de return on investment van marketing, public relations en customer services kan verviervoudigen. Het boek geeft aan leiders in deze disciplines een praktische handleiding hoe zij de sociale rol van hun merk kunnen sturen en een interactief ROI Model waarmee wereldwijd inmiddels 500 bedrijven hun financiële prestaties aantoonbaar verbeteren.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Introductie
Deel 1: Consumenten
1. KwaliTijd is oppermachtig
2. Die goeie ouwe tijd
3. KwaliTijd onlne
Deel 2: Merken
4. Branding met KwaliTijd
5. Links adverteren
6. Bonds verkopen
7. Creëer waarde in KwaliTijd
Deel 3: Geld
8. De ROI van sociale media
9. De sociale marketingtrechter
10. KwaliTijd verandert
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan