Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 23% korting

Aan de slag met contentmarketing

Volledig nieuwe editie van hét standaardboek over het snelst groeiende specialisme in marketing

Paperback Nederlands 2017 9789492196217
Verkooppositie 704958 dagen in de top 100
Nog slechts 5 exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
31,-
23,95
VOORDEEL - 23% korting

Samenvatting

Contentmarketing is de snelst groeiende discipline in marketing. Met dank aan alle mogelijkheden om reclame te negeren of weg te klikken. Een nieuwe generatie marketeers snapt op hoofdlijnen hoe het werkt. Maar ontwikkel je nu een superieure contentstrategie?

In dit boek gaat Aart Lensink, oprichter van het meest bekroonde contentmarketingbureau van Nederland, in op de vier belangrijkste pijlers van contentmarketing:
- Strategie
- Contentproductie
- Distributie
- Conversie

Nieuwe ontwikkelingen komen uitgebreid aan bod. De opmars van campagnecontent, ofwel: hoe je op korte termijn succes boekt met contentmarketing. En de internationalisering van het contentvak. Waarom zelf ontwikkelen als je proven formats uit een ander land kunt halen?

Specificaties

ISBN13:9789492196217
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:188
Druk:2
Verschijningsdatum:8-2-2017

Expertrecensies (1)

Aan de slag met contentmarketing
Erik van Vonderen | 16 maart 2017
De wereld van marketing verandert exponentieel. Contentmarketing speelt daarin een steeds grotere rol en over 10 jaar komen we waarschijnlijk tot de conclusie dat wat we nu weten en doen nog kinderspel was. Aart Lensink beseft dat en komt daarom met een herschreven editie van zijn in 2013 gepubliceerd boek.Lees verder

Lezersrecensies

3.7 van de 5
42 stemmen
22
4
3
8
5

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Aart Lensink: 'Consument heeft geen boodschap aan corporate communicatie'
Ronald Buitenhuis 26 augustus 2013 Makeup.com van L’Oréal. Allerhande van Albert Heijn. Hele grote merken zetten steeds beter content in om klanten te binden en nieuwe klanten binnen te halen. ‘Voor marketeers is een goede content-marketingstrategie als een heilige graal. Je bindt mensen met iets wat ze écht leuk vinden. Wat wil je nog meer?’ Aldus Aart Lensink, auteur van Aan de slag met content marketing.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Aart Lensink

Aart Lensink is oprichter van LVB Content Marketing, het bureau dat de laatste tien jaar veel prijswinnende strategieën voor merken heeft bedacht en uitgevoerd. Vanuit een journalistieke achtergrond heeft hij zich in de loop der jaren breed ontwikkeld in de wereld van media en marketing. Eerder schreef hij 'Aan de slag met contentmarketing' en 'Formats, de next step in contentmarketing'. In 2018 werd hij uitgeroepen tot Contentmarketeer van het jaar.

Andere boeken door Aart Lensink

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Aan de slag met contentmarketing