Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 30% korting

Sell

By Sprout - Inspireert Ondernemers

Paperback Nederlands 2017 9789492693020
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
21,20
14,95
VOORDEEL - 30% korting

Samenvatting

Het vinden van leuke, aansprekende en sterk renderende klanten is geen gemakkelijk opgave. Consumenten, ook de zakelijke, worden dood gegooid met advertenties, zeurende verkopers en 'zogenaamd persoonlijke' e-mails die balanceren op de rand van spam.

Trends als contentmarketing, social selling, omnichannelmarketing én snel veranderende technologie zoals bots, predictive marketing en artificial intelligence – veranderen de wereld van marketing en sales radicaal.

De redactie van Sprout gaat in het nieuwste bookazine Sell op zoek naar de (zakelijke) klant van overmorgen: hoe vind je hem (en haar) en wat beweegt ze om te kopen. Van de waarde van een like, tot het einde van de buitendienst. Sell, voor ondernemers en managers die vooruit kijken.

Specificaties

ISBN13:9789492693020
Trefwoorden:sales, Verkoop
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:100
Uitgever:MT MediaGroep
Druk:1
Verschijningsdatum:22-9-2017

Lezersrecensies

4.5 van de 5
2 stemmen
1
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Sprout Bookazines - Sell
Remy Ludo Gieling 18 oktober 2017 Een goed product verkoopt zichzelf. Jarenlang heb ik erin geloofd: de bakker met de beste broodjes verkoopt de meeste en als je maar tijd en liefde in een product stopt, staan de klanten in de rij. De praktijk is een stuk weerbarstiger.
Alle interviews en artikelen (1)

Inhoudsopgave

Start
Marketing- en salesinspiratie voor overmorgen

Sell
H1 - Filosoof Bas Haring over de vrijheid van keuze
H2 – Hoe bereik je de consument van morgen
H3 – Bots en AI, het einde van de buitendienst
H4 - Het marketingsucces van Beats by Dr. Dre
H5 - Voorspellende marketing
H6 – Onderzoek: wat is een like waard?
H7- Waarom content marketing verdraaid lastig is
H8 - Retailtrends: omnichannel marketing

Exit
Naslagwerk voor de volgende stap

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Sell