Workshop: Slimmer werken met je iPad voor non-profitorganisaties
De beste tips & tricks
Seminar met Peter van Loevezijn
Seminar met Peter van Loevezijn
Workshop: Slimmer werken met je iPad voor non-profitorganisaties
De beste tips & tricks
Workshop: Slimmer werken met je iPad voor non-profitorganisaties
De beste tips & tricks
Seminar met Peter van Loevezijn
Met...
Over dit seminar
Non-profitorganisaties zijn zich als geen ander bewust van de noodzaak voor efficiency in werkprocessen. Een belangrijke voorwaarde daarvoor is veel minder papier gebruiken en mobiele technologie inzetten om informatie op elk moment en op elke plaats beschikbaar te maken.
Veel non-profitorganisaties en hun professionals zien in dat de iPad een ideaal instrument is om papierarm en mobiel slim te werken. Maar in de praktijk vinden ze het lastig om het concreet aan te pakken. Deze praktijkdag geeft de juiste tools om de iPad succesvol in te zetten.
Tijdens deze praktijkdag leert Peter van Loevezijn, dé iPad-kenner van Nederland, je de iPad optimaal in te zetten.
• Welke apps heb je professioneel minimaal nodig?
• Hoe zorg je ervoor dat je alle informatie mobiel beschikbaar hebt en deze makkelijk kunt doorzoeken?
• Hoe deel je deze informatie met anderen, zodat samenwerken makkelijker wordt?
• Hoe zet je de iPad in als vergadertool en welke apps gebruik je daarvoor?
• Hoe laat je projecten makkelijker verlopen via de iPad?
• Hoe presenteer je informatie via de iPad?
Deze praktijkdag is voor elke professional en manager die een iPad heeft, hem graag zakelijk wil gebruiken, maar momenteel niet veel verder komt dan hem in te zetten voor e-mail en internetten.
Nu verschenen: alweer de 3e editie van 'Je iPad als mobiel kantoor'
Boekenpakket bij dit seminar
Sprekers
Praktische informatie
Locatie
BCN Utrecht CS Catharijnesingel 48 3511 GC UtrechtProgramma
09.30 UUR U bent van harte welkom
10.00 UUR
Slimmer werken met de iPad
Tijdens dit ochtendgedeelte van de praktijkdag leer je jouw iPad slimmer professioneel te gebruiken op een dusdanige manier dat u er de volgende dag ook gelijk mee aan de slag gaat.
Je iPad als krachtige vergadertool
Met alle leesinfo in pdf haal je de documenten binnen in de juiste PDF-reader, je leest ze, je plaatst annotaties en je deelt deze. Met de juiste notitieapp maak je aantekeningen voor jezelf en voor anderen.
Dé apps voor elke professional
We gaan uit van zes thema’s waar je minimaal apps voor nodig hebt. Voor elk thema 1 app, maar welke?
Grip op je documenten
Hoe krijg je je documenten op je iPad, hoe beheer je ze daar, hoe zet je ze weer terug naar een andere bewaarplek en hoe deel je ze met anderen?
12.00 UUR Social networking break
13.00 UUR
Online samenwerken en presenteren met de iPad
Het gedeelte na de pauze staat in het teken van slimmer samenwerken in organisaties en/of tussen professionals, én presenteren met de iPad.
Connect: just in time samenwerken
Met je iPad ben je in staat om overal en altijd met anderen samen te werken. Snel iets delen, even overleggen, even brainstormen. Het kan allemaal. Welke apps lenen zich daar het beste voor?
Strakke presentaties met coole apps
We gebruiken apps als Keynote, Powerpoint en Flow Vella om, waar je ook bent, indrukwekkende slides te maken.
Slim presenteren zonder stress
Hoe prettig is het om alleen een iPad bij je te hebben voor een presentatie en een verbindingskabeltje? Hoe gaat dat in de praktijk?
17.00 UUR Afsluiting
Voorwaarden
De deelnamekosten voor deze praktijkdag bedragen € 445,- (excl. btw) per persoon, inclusief consumpties en lunch en een iTunescard t.w.v. € 25. Iedere deelnemer ontvangt het e-book Je iPad als mobiel kantoor.
Bent u bij nader inzien helaas verhinderd? Maak dan gebruik van onze schappelijke annuleringsregeling. Tot twee weken voor aanvang van het event kunt u geheel kosteloos (schriftelijk)annuleren. Pas daarna bent u het volledige bedrag verschuldigd. Uiteraard kunt u zich altijd, zonder bijkomende kosten, laten vervangen door een collega.
Incompany?
Deze praktijkdag is ook zeer geschikt om intern te organiseren. Bij een minimale groepsgrootte van 10 personen uit uw organisatie levert het zeker extra meerwaarde op. Meer weten? Mail dan naar events@managementboek.nl.
Ook interessant voor u"
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Computer en informatica
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan