Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 23% korting

Praktijkgids voor klachtbehandeling bij de politie

Gebonden Nederlands 2016 9797090113499
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
25,75
19,95
VOORDEEL - 23% korting

Samenvatting

Deze praktijkgids behandelt het proces van klachten tussen burgers en de politieorganisatie. Uiteraard is de inhoud ook geschikt voor andere bestuursorganen/overheden. Via een handig stappenplan (slechts vier stappen!) wordt uitgelegd hoe de behandeling van een klacht snel kan worden gerealiseerd, waarbij het lering trekken en herstel van vertrouwen voorop staan. En dat zonder te veel administratie te hoeven plegen!

Ook zijn er voorbeeldbrieven beschikbaar, zodat dossiervorming eenvoudig kan worden gerealiseerd. Dit boek is essentieel voor klachtbehandelaren en -coördinatoren alsmede voor iedereen die bij klachtbehandeling betrokken kan worden.

Specificaties

ISBN13:9797090113499
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:60
Uitgever:OENE BOUMAN
Druk:1
Verschijningsdatum:21-6-2019
Hoofdrubriek:Juridisch
ISSN:
Jongbloed:Mediation / ADR

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Oene Bouman

Oene Bouman is oprichter van het opleidingsbureau JPO en het onderzoeksbureau Se Conduire (‘zich gedragen’). Hij verzorgt opleidingen en trainingen voor professionals en is tevens internationaal docent, gastspreker, adviseur en onderzoeker. Hij is specialist op het gebied van te verrichten interne onderzoeken binnen bestuursorganen. Met name het klachtrecht (extern en ongewenste omgangsvormen), het bestuursrecht (vermoedens van afbreuk), het tuchtrecht (vermoedens van plichtsverzuim) en het ambtenarenrecht (ontwikkelingsgericht personeelsbeleid) hebben zijn interesse vanwege de mogelijke samenhang met het strafprocesrecht. Oene Bouman is tevens auteur van vier praktijkgidsen die voornoemde (rechts)gebieden beschrijven, zodat een ieder de kennis kan opdoen die voor hem/haar van belang is. Kennis moet men immers willen delen.

Andere boeken door Oene Bouman

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Praktijkgids voor klachtbehandeling bij de politie