Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Preview

Vind ik leuk! - Facebookmarketing: De leukste manier om klanten te krijgen

Hoeveel Nederlanders denk jij dat er vandaag de dag – nog steeds – op Facebook zitten? En meerdere keren op een dag checken hoe het met hun vrienden gaat?  Het zijn er meer dan 11 miljoen. En daar kun je nog zo’n 9 miljoen Belgen bij optellen. Al die mensen hebben via Facebook contact met elkaar. Want dat vinden ze leuk.

Anne Raaymakers | 4 januari 2019 | 2-3 minuten leestijd

Tussen al die mensen zitten jouw klanten.
Doe je als zzp’er of eigenaar van een kleiner familiebedrijf dus niet aan Facebookmarketing, dan loop je een geweldige kans mis. Facebookmarketing is namelijk een van de gemakkelijkste en meest laagdrempelige manieren om met die klanten in contact te komen. En dat niet alleen: het is ook nog eens de leukste manier.

Ik heb in de afgelopen 9 jaar duizenden ondernemers geleerd hoe zij met Facebookmarketing de top kunnen bereiken en hun dromen kunnen verwezenlijken. Door Facebookmarketing ben ik zelf een van de meest toonaangevende marketingexperts van Nederland geworden en tevens een van Nederlands grootste online influencers.

Of je nu een doorgewinterde ondernemer bent, of net begonnen bent met je bedrijf, ook jij kunt met Facebookmarketing jouw dromen waarmaken. Met mijn kennis en expertise help ik je een bedrijf op te bouwen dat jou echt gelukkig maakt. En precies daarom schreef ik dit boek.

In dit boek geef ik je de 7 sleutels die je nodig hebt om een succesvolle Facebookmarketingcampagne te voeren. Zet je deze sleutels in, gaat er een hele nieuwe wereld voor je open. Een wereld vol nieuwe vrienden, fans en klanten. Allemaal mensen die zorgen voor de groei van jouw bedrijf.
En dat vind ik leuk.

De 7 sleutels.

1. Sociale marketing: vrienden worden
Facebook is een sociaal netwerk. Mensen zijn vrienden van elkaar. Hoe zorg je er nu voor dat jij als ondernemer vrienden wordt met je klant? Sterker nog: hoe zorg je dat je klant een fan wordt?

2. Je Facebookpagina
Je Facebookpagina is als een etalage of online uithangbord. Wat moet je op die pagina écht in orde hebben?

3. Goede content

Facebook ziet graag dat je goede content aan je vrienden laat zien. Dan helpt Facebook je ook nog mee om je bereik te vergroten. Maar wat is goede content? Wat zijn goede berichten?

4. 15 ideeën voor goede content

Al jaren test ik welke berichttypen het goed doen. Op basis daarvan geef ik je de 15 beste contentideeën die leiden tot succes. Praktisch en door jou ook meteen in te zetten.

5. Echt contact hebben

Echt contact brengt interactie tot stand. Mensen gaan dan reageren op je berichten en ze gaan ze delen. Hoe kun je voor meer interactie zorgen?

6. Statistieken

De statistieken van je Facebookpagina vertellen je alles. Onder andere over je fans. Hoe beter jij je publiek leert kennen, hoe beter jij kunt geven wat zij nodig hebben. Dat zorgt voor groei. Welke statistieken zijn belangrijk?

7. Adverteren

Je bereik nog verder vergroten kan door het inzetten van Facebook Advertenties. Hoe maak je nu een advertentie die ook echt dat op gaat leveren wat jij graag wil?

Anne Raaymakers is online marketing expert en eigenaar van Fanfactor. Met uitverkochte events (van steeds 200+deelnemers), duizenden deelnemers aan verschillende online Fanfactor- cursussen, een mailinglijst van meer dan 36.000 adressen, meer dan 20.000 Twitter followers en 51.000 Facebook likes, bewijst zij nog dagelijks dat een goede online marketing de grondslag kan leggen voor jouw ondernemingssucces. Ze is de auteur van Vind ik leuk!

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden