Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , e.a.

Boekevent - Weet u wat de klant wil? - donderdag 10 november 2011

Van alles over verkoopsucces, de gunfactor & zombiebusiness

Seminar Nederlands 9787090001674
Uitverkocht

Samenvatting

Download hier meer informatie over het programma en de sprekers!

Datum: donderdag 10 november 2011, 13.00-16.30 uur
Locatie: NBC, Nieuwegein

Meer over zombiebusiness, de nuchtere verkoopwerkelijkheid & de gunfactor
Dit is een middag voor de business professional die van verkopen én van de klant houdt. Een middag waar met veel energie en passie gekeken wordt naar een vak dat zeker in mindere tijden weer volop in the picture staat.

Onder leiding van klantgerichtheidsexpert Feike Cats gaan 3 topauteurs gericht met u aan de slag.

Michiel Cobben bespreekt een van de belangrijkste salesfactoren: het gunnen. Hoe zorgt u er voor dat klanten zaken willen en blijven doen met u?

Michel Hoetmer toont aan dat de moderne klant grillig is, uit op z'n eigen belang, kritisch en allesbehalve loyaal. Wat is nu wel en wat juist niet van belang bij het verkoopproces?

Guido Thys gaat het gevecht aan met de zombies in uw organisatie, met hen die energie wegzuigen zonder resultaat te leveren óf hieraan bij te dragen.

Donderdag 10 november: Gun u zelf een mooie middag vol netwerkkansen!

Uw investering?
De deelnamekosten voor dit middagseminar bedragen € 295,- (excl. btw) per persoon, inclusief consumpties en lunch. Iedere deelnemer ontvangt gratis een boekenpakket ter waarde van € 108,10 (incl. btw). Wellicht is een van de boeken reeds in uw bezit? Dan kunt u het nieuwe exemplaar natuurlijk altijd doorgeven aan een collega of relatie.

Er zijn slechts 80 kaarten beschikbaar. Reserveer daarom nu een plaats.
Als u dat wenst, kunt u zich ook aanmelden via e-mail (aanmelden@boekevents.nl).

Specificaties

ISBN13:9787090001674
Taal:Nederlands
Bindwijze:seminar
Verschijningsdatum:10-11-2011
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

column
Klantenmanie
Michel Hoetmer 31 oktober 2011 De klant en zijn grillige wensen zijn zo’n beetje heilig verklaard. Het is ontegenzeggelijk het geval dat klanten uw salaris betalen. Het is voor sommige bedrijven ook uitermate lucratief om zich op de klant te richten.
column
Wat is belangrijker: de klant of uw product?
Michel Hoetmer 26 oktober 2011 Is het mogelijk? Ik bedoel een geweldige klantbeleving zonder al te veel persoonlijke aandacht? Nee, natuurlijk niet. Klantbeleving en persoonlijke aandacht gaan nou eenmaal hand in hand. Dat zou je tenminste op het eerste gezicht denken. Zappos bijvoorbeeld biedt haar clientèle niet alleen een geweldig assortiment, maar levert ook een uitzonderlijke service. Het bedrijf is als kool gegroeid. Zo zou iedereen het moeten doen. Of toch niet?
column
Er is maar één goede klant
Michel Hoetmer 14 oktober 2011 Het grote ideaal van elke ondernemer zou volgens de gangbare zakelijke theorieën moeten zijn: streven naar hondstrouwe klanten. Want loyale klanten zijn de krenten in de zakelijke pap. Trouw is ook goed voor ons ego. Het is de spreekwoordelijke aai over ons trotse bolletje.

Over Michel Hoetmer

Na een succesvolle carrière als verkoper werd Michel Hoetmer verkooptrainer. Als directeur van SalesQuest heeft Hoetmer jarenlange ervaring met het trainen en adviseren van verkopers en salesmanagers. Michel Hoetmer helpt verkopers bij het werven van nieuwe klanten. Hij staat met beide voeten in de klei en wordt geroemd en tegelijkertijd verguisd om zijn soms eigenzinnige en ietwat tegendraadse denkbeelden.

Andere boeken door Michel Hoetmer

Over Michiel Cobben

Michiel Cobben was van 1992 tot 2011 actief in de werving en selectie van marketing­ en sales personeel. Dankzij deze ervaring kent als geen ander hij het belang van de gunfactor. Tegenwoordig adviseert hij mensen en organisaties over hun verkoopstrategie.

Andere boeken door Michiel Cobben

Over Guido Thys

Guido Thys is bedrijfsverloskundige: hij helpt zijn klanten bij het ter wereld te brengen van waarde voor hun klanten, medewerkers en aandeelhouders. Hij heeft één grote passie: het creëren van waarde voor klanten. Hij is auteur van diverse bestsellers w.o. 'Doorpakken', 'Klanten wegjagen' en 'Wake-up call'. Hij is één van de meest gevraagde en gewaardeerde sprekers in Nederland.

Andere boeken door Guido Thys

Inhoudsopgave

Programma

13.00 uur
U bent van harte welkom voor de inlooplunch

13.30 uur
Kick-off door Feike Cats

13.45 uur
Verhoog je gunfactor
In 7 stappen naar zakelijk succes door Michiel Cobben

14.30 uur
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid
Welke hypes & trends kunt maar beter negeren? door Michel Hoetmer

15.15 uur
Social networking break

15.45 uur
Zombie business
Zorg er voor dat u niet in slaap sukkelt door Guido Thys

16.30 uur
Afsluiting door Feike Cats & social networking borrel

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Boekevent - Weet u wat de klant wil? - donderdag 10 november 2011