Klantgerichtheid
Hoe maak ik fans van mijn klanten?
Online training met Jos Burgers
Online training met Jos Burgers
Klantgerichtheid
Hoe maak ik fans van mijn klanten?
Klantgerichtheid
Hoe maak ik fans van mijn klanten?
Online training met Jos Burgers
Uw docent

Over deze online training
Jos Burgers is één van de meest succesvolle managementauteurs van Nederland. Zijn boeken 'Klanten zijn eigenlijk net mensen' (2006), 'Hondenbrokken' (2009), 'Gek op Gaten' (2012) en de 'De Wet van Snuf' (2014) werden de best verkochte managementboeken van het jaar. Zijn laatste boek 'Éen fan per dag' staat inmiddels al bijna twee jaar onafgebroken in de top-100.
In zijn programma's vuurt hij een spervuur aan eye-openers op je af. En dat niet in een droog college, maar juist in een levendige presentatie vol humor en voorbeelden. Jos houdt zijn publiek een spiegel voor, waardoor elke deelnemer concrete verbeterkansen ziet in de eigen organisatie. De tijd vliegt!
In de online training 'Klantgerichtheid' laat Jos Burgers, in 7 tracks, zien hoe je fans maakt van jouw klanten. Hij legt uit hoe je met klantgerichtheid niet alleen de klant, maar vooral jezelf helpt. Er valt zo veel winst te behalen.
In dit programma krijg je:
7 online tracks van 30 minuten, met:
- Korte, pakkende video’s van Jos Burgers
- Zelftests, oefeningen en checklists
- Per track: één stevige doe-opdracht voor jezelf en je team
Een online bibliotheek vol verdiepingsmateriaal:
- Langere videocolleges van Jos Burgers
- Geselecteerde artikelen
- Uitgebreide tests
Je volgt de training waar en wanneer het jou uitkomt, op jouw smartphone, tablet of PC.
Organisatie = Elephant Road
Dit online programma is een productie van Elephant Road - onderdeel van Denkproducties - i.s.m. Managementboek.
Elke deelnemer aan deze online training ontvangt een bibliotheek vol verdiepingsmateriaal.
Soms kom je onderwerpen tegen waarvan je denkt: hier wil ik niet de korte route, hier wil ik méér over weten. Dat kan! Elk programma bevat een bibliotheek met veel verdiepingsmateriaal (artikelen, extra video's).
EXTRA: Pinnen
De tracks van Elephant Road zitten vol inzichten en testjes. Soms (of zelfs: regelmatig) kom je dingen die je graag even wil bewaren voor later. Dat kan! Je kunt onderdelen uit de programma’s pinnen. Je slaat ze dan op op een speciaal prikbord. Waar je altijd bij kunt. Zelfs als je alles al doorlopen hebt. Handig!
Docenten

Praktische informatie
Programma
Track 1: 10 hele goede redenen om klantgerichter te zijn
Je leert:
- - Welke 3 factoren in orde moeten zijn om klantgericht te willen worden.
- - Waarom klantgerichtheid je veel meer voordeel brengt dan je nu denkt.
- - Welke 10 redenen iedereen overtuigen om hier vandaag nog mee aan de slag te gaan.
Track 2: De gemiddelde klant bestaat niet
Je leert:
- - Dat een helder klantprofiel nog best even denkwerk vergt.
- - Hoe je een ‘plek in het weiland’ vindt waar het gras nog groen is.
- - Welke 3 criteria ervoor zorgen dat klanten jou onthouden.
Track 3: Van erg goed naar nóg beter!
Je leert:
- - Waarom je niet veel moet vertrouwen op een klanttevredenheidsonderzoek.
- - Welke vier indicatoren wél aantonen hoe klantgericht je echt bent (let op: kan confronterend zijn).
- - Hoe jouw organisatie het doet op deze indicatoren.
Track 4: Verwachtingen overtreffen en fans maken
Je leert:
- - Hoe je als bedrijf ‘gewone dingen’ ineens ‘ongewoon goed’ kunt doen.
- - Twee manieren om verwachtingen te overtreffen (waarvan je de eerste vaak vergeet).
- - Dat veel manieren om fans te maken eigenlijk nauwelijks geld kosten.
Track 5: Beter onecht vriendelijk dan echt onvriendelijk
Je leert:
- - Dat je klantgerichte acties kunt verprutsen als ze je onhandig communiceert.
- - Werken met de ‘Wet van Snuf’, ‘Sukkelzinnen’ en het ‘ABC-tje’.
- - Hoe je op een veel slimmere manier omgaat met klachten.
Track 6: Klanten belachelijk goed helpen
Je leert:
- - 5 inzichten die je helpen om klanten ‘belachelijk’ goed te helpen.
- - Hoe je problemen steevast één stap vóór kunt zijn.
- - Waarom je nooit met klanten in discussie moet gaan.
Track 7: Eén fan per dag
Je leert:
- - Hoe je elke dag een stukje beter wordt in klantgerichtheid (en dat werkt cumulatief!).
- - Op welke 6 manieren je dag-in-dag uit méér fans krijgt.
- - Hoe je je mensen alle ruimte geeft om zelf fans te maken.
Voorwaarden
Hoe schrijf ik in? Dat kan op twee manieren.
- via deze seminarsite
- met een e-mail naar onze klantenservice
Wat kost het? Dit online seminar kost € 195,- (excl. BTW). U krijgt hiermee onbeperkt toegang tot 7 online tracks (30 minuten per track) vol video’s, checklists, zelftests en meer.
Meer weten? Dat kan. Neemt u vooral contact op met onze klantenservice per e-mail.
Ook interessant voor u"
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Computer en informatica
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan