In deze nieuwe online training laat Daniëlle de Jonge zien hoe je acquisitie en relatiebeheer op een moderne manier organiseert, zodat je vruchtbare zakenrelaties bouwt die jarenlang blijven bestaan. Je leert technieken die zowel impact hebben op de verwachtingen van klanten als op je eigen commerciële doelen.
De training zit vol met praktische tips en aansprekende voorbeelden. Door de opdrachten en oefeningen ga je klantgerichter zakendoen en geef je commercie op een nieuwe manier vorm. Het resultaat is dat je onweerstaanbaar aantrekkelijk wordt voor je klanten.
Wederzijds voordeel
Wie succesvol zakendoet, weet zich te onderscheiden. Altijd en overal. Klanten verwachten tegenwoordig niet anders. Dat onderscheid zit hem in échte aandacht, maar ook in meerwaarde. Als een of beide niet op orde zijn,kiezen klanten voor een ander.
Voor wie?
Deze online training richt zich op professionals, ondernemers, verkopers, salesteams en anderen met commerciële verantwoordelijkheid voor het vinden en behouden van klanten.
Voor waar?
Je bent 100% flexibel: je traint in je eigen tempo en in de omgeving en op het device van jouw keuze.
Het is tijd om te stoppen met verkopen op de manier zoals we jarenlang deden. Leg de focus op klantgerichtheid en wederzijds voordeel: goed doordacht en aansprekend. Zo smeed je een hechte band en maak je van klanten fans en ambassadeurs!
Eigentijds acquireren en relaties beheren vraagt om nieuwe commerciële vaardigheden en technieken. Wie op de juiste manier leert denken en kijken, ziet talrijke kansen om relaties te bouwen waar alle betrokkenen voordeel van hebben. En dat is waar deze training je bij helpt.
Uw docent
Daniëlle de Jonge
Over deze online training
In deze online training laat Daniëlle de Jonge zien hoe je acquisitie en relatiebeheer op een moderne manier organiseert, zodat je vruchtbare zakenrelaties bouwt die jarenlang blijven bestaan. Je leert technieken die zowel impact hebben op de verwachtingen van klanten als op je eigen commerciële doelen.
De training zit vol met praktische tips en aansprekende voorbeelden. Door de opdrachten en oefeningen ga je klantgerichter zakendoen en geef je commercie op een nieuwe manier vorm. Het resultaat is dat je onweerstaanbaar aantrekkelijk wordt voor je klanten.
Studieduur: 4-6 uur
Boekenpakket bij deze online training
Daniëlle de Jonge
Human2Human: de nieuwe klantrelatie, geactualiseerde editie
24,99
Programma
Programma
In de training ga je aan de slag met 9 modules die je helpen om acquisitie, relatiebeheer en klantgerichtheid eigentijds in te steken. Doorloop ze stuk voor stuk, kies wat voor jou op het moment relevant is en pas de praktische tips direct toe in de praktijk.
De modules:
Onderscheidende klantrelaties
Jouw onweerstaanbare verhaal
Opvallend zichtbaar zijn
Doeltreffend netwerken
Ambassadeurs om te koesteren
Actief netvliesmanagement
Jouw communicatiekracht
Échte aandacht als levensstijl
Een concreet actieplan
Deze online training is in feite een e-doing: je leert over de mogelijkheden, oefent online en gaat met diverse opdrachten ook daadwerkelijk aan de slag in de praktijk. Dat vinden we belangrijk. Want juist door écht te doen ga je snel resultaten zien. Dat is fijn voor jou én voor jouw klanten!
Docenten
Daniëlle de Jonge
Daniëlle de Jonge – spreker, trainer en bestsellerauteur. Helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn.
Praktische informatie
Programma
In de training ga je aan de slag met 9 modules die je helpen om acquisitie, relatiebeheer en klantgerichtheid eigentijds in te steken. Doorloop ze stuk voor stuk, kies wat voor jou op het moment relevant is en pas de praktische tips direct toe in de praktijk.
De modules:
Onderscheidende klantrelaties
Jouw onweerstaanbare verhaal
Opvallend zichtbaar zijn
Doeltreffend netwerken
Ambassadeurs om te koesteren
Actief netvliesmanagement
Jouw communicatiekracht
Échte aandacht als levensstijl
Een concreet actieplan
Deze online training is in feite een e-doing: je leert over de mogelijkheden, oefent online en gaat met diverse opdrachten ook daadwerkelijk aan de slag in de praktijk. Dat vinden we belangrijk. Want juist door écht te doen ga je snel resultaten zien. Dat is fijn voor jou én voor jouw klanten!
Voorwaarden
Inschrijven en direct starten De kosten voor de online training ‘Klantgericht verkopen’ bedragen 149,50 (excl. 21% btw). Na aanmelding kunt u direct starten. U heeft 1 jaar toegang tot de online training. Iedere deelnemer ontvangt gratis het boek 'Human2Human' (t.w.v. €19,95).
U kunt de training volgen op uw smartphone, tablet of PC/laptop.
Meer deelnemers per organisatie? 'Klantgericht verkopen' wordt door organisaties vaak ingezet om op een voordelige én efficiëntere manier grotere groepen werknemers te trainen. Uiteraard gelden interessante kortingen bij afname van meerdere licenties.
Daniëlle de Jonge kan op verzoek een inleidende workshop verzorgen. Deelnemers kunnen de online training dan nog gemotiveerder starten met een beter resultaat tot gevolg.
Voor vragen hierover kunt contact met ons opnemen: Managementboek Academy. Tel 010-4731397.
Diversiteit en inclusie worden in veel organisaties belangrijk gevonden, echter is het vaak zonder dat er diepgaande, structurele veranderingen plaatsvinden. Het wordt vaak beperkt tot cijfers en percentages, zonder dat er echt begrip en respect voor verschillende perspectieven is. En dat moet anders! Meer
We weten allemaal dat elkaar aanspreken niet leuk is, maar wel veel oplevert. Als u mensen duidelijk laat weten waar ze aan toe zijn en ervoor zorgt dat feedback veilig voelt, helpt ze dat plezierig en beter samen te werken, melden ze zich minder vaak ziek en komt er ruimte vrij voor nieuwe ideeën. Meer
Hoe mooi zou het zijn als u als leidinggevende in iedere situatie precies de goede vraag kunt stellen? Een vraag die leidt tot een goed gesprek over wat echt belangrijk is? Als je begrijpt wat iemands beweegredenen zijn, kun je samen betere oplossingen bedenken en ontstaat er positieve energie. Meer