OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Reclame en verkoop

    Rubriek

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer
    Toon resultaten

    Reclame en verkoop

    Hier vindt u artikelen rond boeken over reclame en verkoop. Van koud bellen en acquisitie tot de offerte. Alles voor salesprofessionals en verkopers.
    327 resultaten
    recensie
    Reclame en verkoop
    16 september 2021
    Dymph Neeteson
    2-3 minuten leestijd
    Creatief schrijven voor copywriters van Roy Ishak sprak me meteen aan. Ik schrijf copy, maar ben geen voorstander van kopiëren, dus dan blijft er niks anders over dan zelf creatief te zijn. En zeg nu zelf, wat geeft er meer voldoening dan een origineel gevonden woordspeling of vergelijking?  
    recensie
    Marketing
    21 juli 2021
    Helmar Niemeijer
    4-5 minuten leestijd
    Sales. Voor sommige van ons (oké, voor mij dus) een beetje een viezig woord. Want riekt sales niet gewoon naar trucjes om maar meer te krijgen: meer klanten, meer omzet en meer winst? Met LEVEL 3 IN SALES laat Wessel Berkman echter zien dat het ook anders kan: oprechter, enthousiaster en meer in gezamenlijkheid.
    preview
    Marketing
    15 juli 2021
    Wessel Berkman
    1-2 minuten leestijd
    Een nieuwe commerciële standaard: LEVEL 3 organisaties, on- en offline helpen de ambities van je klanten te overtreffen. De tijd van productpush of een beetje cross en upsell in een modern marketingjasje is voorbij. De nieuwe standaard in sales en marketing: ieder contact vormt het leukste moment van de week met de grootste impact op LEVEL 3.
    column
    Marketing
    6 juli 2021
    Daniëlle de Jonge
    5-6 minuten leestijd
    Daniëlle de Jonge en Judith Smits publiceren deze zomer op dit medium een serie blogs met tips over de human touch in digitale gesprekken. Dit is de vijfde aflevering, met Daniëlle's tips voor een ijzersterk relatiebeheer.
    column
    Marketing
    29 juni 2021
    Daniëlle de Jonge
    4-6 minuten leestijd
    Daniëlle de Jonge en Judith Smits publiceren deze zomer op dit medium een serie blogs met tips over de human touch in digitale gesprekken. Dit is de vierde aflevering, met Daniëlle's tips om echte aandacht te geven aan de klant, zelfs tijdens een videobelgesprek. 
    recensie
    Reclame en verkoop
    10 juni 2021
    Henk Jan Kamsteeg
    3-5 minuten leestijd
    Er zijn boeken die ik na gelezen te hebben keurig in mijn kast zet en er zijn boeken die lange tijd op m'n bureau blijven liggen, omdat ik ze regelmatig wil blijven openslaan. Creatief schrijven voor copywriters hoort - zo weet ik nu al - bij de tweede categorie.
    preview
    Reclame en verkoop
    27 mei 2021
    Roy Ishak
    3-4 minuten leestijd
    Lezen ze je copy van A tot Z? Of van A tot ZZzZzz? De kunst is dat je je lezer blijft verrassen. Je wilt als copywriter je pennenvruchten steeds op nieuwe manieren formuleren. Anders raakt je lezer verveeld en haakt hij af.
    recensie
    Reclame en verkoop
    8 december 2020
    Sjors van Leeuwen
    4-6 minuten leestijd
    Een ijzersterk prijsbeleid is de beste manier om van je bedrijf een winstmachine te maken. Laat je prijzen niet bepalen door de markt en zorg ervoor dat klanten willen betalen wat jij vraagt. Dat is de boodschap van het boek Pricing power.
    recensie
    Reclame en verkoop
    4 december 2020
    Wardy Poelstra
    3-4 minuten leestijd
    Het eerste hoofdstuk van Pricing power. De praktische gids om van je bedrijf een winstmachine te maken valt meteen met de deur in huis, met een duidelijke stelling: prijs is de belangrijkste drijver van winst.
    preview
    Reclame en verkoop
    22 oktober 2020
    Joris Smits
    2-3 minuten leestijd
    Hoe zorg je ervoor dat klanten willen betalen wat jij vraagt? Pricing power, het eerste boek van Joris Smits, geeft hier op een ongeëvenaard praktische manier antwoord op. In deze preview deelt Joris wat je van het boek mag verwachten.
    recensie
    Reclame en verkoop
    22 september 2020
    Bert Peene
    4-5 minuten leestijd
    Succesvolle organisaties combineren volgens Robin van der Werf het juiste aanbod met de vaardigheid om transacties te laten plaatsvinden. Sales speelt daarbij een belangrijke rol. Het zijn namelijk niet de producten of diensten zelf die voor succes kunnen zorgen; alleen sales is in staat om de transactie tot stand te brengen. In zijn boek Praktisch sales- en accountmanagement presenteert hij de theoretische kennis en praktische instrumenten die nodig zijn om in een salesfunctie optimaal te kunnen functioneren.
    interview
    Marketing
    2 september 2020
    Hans van der Klis
    6-8 minuten leestijd
    Zoals zovelen werd Jos Burgers dit voorjaar overvallen door de Coronacrisis. De verkoop van zijn net verschenen managementboek over humor in klantcontacten viel grotendeels stil en al zijn optredens werden afgezegd. Maar Burgers zat niet bij de pakken neer: in zes weken tijd schreef hij een nieuw boek, Wacht niet op de wind, ga roeien!, waarmee hij ondernemers de helpende hand wil bieden in de recessie.
    recensie
    Reclame en verkoop
    1 september 2020
    Thomas Cech
    3-5 minuten leestijd
    Waarde(n)vol verkopen van Misha Stoutenbeek (filosoof en ondernemer) is een betoog over een paradigmashift van het commerciële perspectief. De auteur adviseert om vanuit onze waarden naar het bereiken van doelen te handelen.
    recensie
    Marketing
    18 augustus 2020
    Elly Stroo Cloeck
    4-6 minuten leestijd
    Dit boek is niet grappig, zegt auteur Jos Burgers over zijn boek Thuis ben ik niet zo leuk, het is bedoeld om je te leren hoe je humor kunt inzetten in je klantcontacten. En hoe je dat vooral niet moet doen.
    preview
    Marketing
    5 augustus 2020
    Jos Burgers
    3-4 minuten leestijd
    Dit voorjaar bracht hij nog een nieuw boek uit, over klanten en humor, onder de titel Thuis ben ik niet zo leuk!  En dan nu alweer een nieuw boek? Is dat niet wat kort op elkaar? Auteur Jos Burgers legt uit wat hem ertoe bracht om in enkele weken tijd een nieuw boek te schrijven.
    recensie
    Reclame en verkoop
    31 juli 2020
    Mylene Bouwman
    2-3 minuten leestijd
    Als het gaat om beter leren verkopen, zijn mensen vaak op zoek naar concrete tips: welke vragen moet ik stellen? Hoe doe ik aan koude acquisitie? Hoe kom ik aan leads? Ronald Bogaerds bekijkt het in zijn boek Street smart sales vanaf de andere kant. 
    recensie
    Reclame en verkoop
    23 juli 2020
    Franca Gribnau
    2-3 minuten leestijd
    Street smart sales van Ronald Bogaerds is zo'n boek dat je in één keer uitleest. Helder, open, aanstekelijk. En echt Street Smart, rechtstreeks uit de praktijk. Met techniek, maar zonder gladde praatjes.
    recensie
    Communicatie en media
    16 juli 2020
    Elly Stroo Cloeck
    Who is accountable? Ja, als je niet precies weet wat de afdelingen Sales, Marketing en Communicatie allemaal (moeten) doen, en hoe ze (moeten) samenwerken, dan is dit jouw boek! 
    preview
    Reclame en verkoop
    13 juli 2020
    Misha Stoutenbeek
    3-4 minuten leestijd
    De saleswereld werkt contraproductief. Het verkeerde ‘succesgeloof’ schaadt persoonlijke prestaties en de omzet – Waarde(n)vol Verkopen van Misha Stoutenbeek leert je hoe het beter kan. Een preview.
    preview
    Reclame en verkoop
    29 juni 2020
    Ronald Bogaerds
    3-4 minuten leestijd
    Wil je meer verkopen? Word dan een street smart verkoper. In mijn gelijknamige boek leg ik uit hoe belangrijk het is dat je zelfvertrouwen uitstraalt en de taal van de klant spreekt.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden