OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2145374

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    7 resultaten
    recensie
    Strategisch management
    20 juni 2022
    Jacques Koster
    3-4 minuten leestijd
    Stel, je bent docent aan het HBO en verzorgt colleges voor eventmarketing. Samen met je collega’s is het besluit genomen om dit boek aan te schaffen. Eenmaal in handen vraag je je af waar en hoe te beginnen? Bijna 350 bladzijden met een niet al te grote letter… Eerlijk is eerlijk, alles staat erin en vertrekt en is beredeneerd vanuit de bijdrage die het evenement levert aan de realisatie van de organisatiedoelstellingen.
    recensie
    Marketing
    12 oktober 2020
    Jacques Koster
    3-4 minuten leestijd
    Dacht ik met mijn ervaring alle hoeken van de kamer gezien te hebben, komt Danny Oosterveer met het boek Databedreven marketing. Blijken er nog veel meer gaten, haken en hoeken in het vak te zitten.
    recensie
    Strategisch management
    21 juni 2019
    Jacques Koster
    3-4 minuten leestijd
    Een van mijn eerste gedachten toen ik het boek De onsterfelijke onderneming in handen kreeg: hoezo, overleven in disruptieve tijden? Weer dat modewoord ‘disruptief'. Maar de namen van de CEO's onder die titel, waaronder Colruyt maken me nieuwsgierig.
    recensie
    Marketing
    6 mei 2019
    Jacques Koster
    2-3 minuten leestijd
    De subtitel van Extreem klantgericht is: Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties. En als je het uit hebt, dan denk je: ja, klopt. Slim. Logisch. Natuurlijk. Vanzelfsprekend!
    recensie
    Communicatie en media
    15 maart 2019
    Jacques Koster
    2-3 minuten leestijd
    Cijfers, tabellen, grafieken: elke dag krijg je er als manager mee te maken. Vaak worden die cijfers, tabellen en grafieken ingezet om je overtuigen, al of niet gelardeerd met onderzoek waar naar verwezen wordt.
    recensie
    Marketing
    27 februari 2019
    Jacques Koster
    3-4 minuten leestijd
    Marketingplan op 1 A4 heeft als subtitel: ´Een succesvolle klantgerichte strategie ontwikkelen die echt werkt´. Op het omslag heeft het er alle schijn van dat dit het zoveelste boek is dat gouden bergen belooft.
    recensie
    Internet en social media
    23 oktober 2018
    Jacques Koster
    4-5 minuten leestijd
    Gezeteld op het puntje van mijn ‘Bright Day’-stoel kijk ik in november 2017 gefascineerd naar wat Christiaan Triebert – vooraanstaand lid van het internationale onderzoekscollectief Bellingcat – te vertellen heeft over zijn werk als onderzoeker in het journalistieke veld.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden