OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 3067271

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    2 resultaten
    recensie
    Strategisch management
    7 maart 2005
    Ed Feijen
    De auteur geeft zelf aan dat dit boek, dat onderdeel vormt van de serie 'Communicatiedossier', gaat over de offensieve, strategische kant van reputatiemanagement. Zijn doelgroep bestaat enerzijds uit vakgenoten en studenten en anderzijds uit ondernemers en bestuurders.
    recensie
    Marketing
    4 maart 2004
    Ed Feijen
    3-4 minuten leestijd
    De titel van dit boek is wat mij betreft enigszins misleidend te noemen. Alhoewel Jean-Pierre Thomassen de zin en onzin bespreekt, verschaft hij de lezer toch vooral instrumenten om de winstgevendheid van klanten voor de onderneming te vergroten. In feite dekt de subtitel de lading beter: 'Grotere winstgevendheid door sturing op de waarde van en voor de klant'.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden