Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Recensie

Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten. Bij mij duurde het 12 minuten langer, maar dat mag de pret niet drukken. Dion neemt je in dit boek alsnog vliegensvlug mee op avontuur in de wondere wereld van neuromarketing.  

Ciska Luppes | 14 juni 2017 | 1-2 minuten leestijd

De inleiding van het boek vertelt op een heldere manier de verschillende invullingen en betekenissen van het begrip neuromarketing. Na het lezen van de inleiding neemt Dion je op een originele manier mee op reis. De manier waarop de theorie wordt gecombineerd met dagelijkse en herkenbare voorbeelden, maakt het boek makkelijk en toegankelijk te lezen. 

Toch zorgt het boek ook voor de nodige mindf*ck. Na het lezen van het boek is het voor mij onmogelijk geworden om met een ‘gewone’ blik online te winkelen, zonder na te denken over de manieren die bewust zijn toegepast om mij onbewust te overtuigen. Geen prijspijn meer, want de eurotekens en overbodige nullen zijn weg. Gewoon een overvol winkelmandje die ik heel bewust heb afgerekend door op de opvallende knop te drukken die een contrasterende kleur heeft met de rest van de webshop. #geluksmomentje.

Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten is een pakkend en inspirerend boek. Zeker als je dagelijks bezig bent met het (online) overtuigen van je doelgroep. Het geeft handvatten om eens out of the box te denken en iets nieuws te proberen. Ben je ‘nieuw’ met neuromarketing? Dan is dit een prettige en laagdrempelige kennismaking.

Over Ciska Luppes

Ciska Luppes is online communicatiespecialist bij Fbto.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden