Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Seminar

Avondseminar: Customers the day after tomorrow

Hoe win je klanten in een digitaliserende wereld?

Seminar met Steven Van Belleghem

Seminar met Steven Van Belleghem

Avondseminar: Customers the day after tomorrow

Hoe win je klanten in een digitaliserende wereld?

Met...

Steven Van Belleghem Steven Van Belleghem

Over dit seminar

Je klanten zijn nooit meer offline
Digitale technologie dringt door in alle producten en alle diensten. In Silicon Valley en vooral in China ontstaan duizelingwekkende innovaties die het gedrag van je klanten fundamenteel veranderen. Wat betekent dit voor jouw organisatie? Welke kansen biedt het om je klanten beter te leren kennen? Nieuwe klanten te winnen en bestaande klanten beter te bedienen? 

Concrete kansen uit fonkelnieuwe technologie
In dit avondseminar neemt Steven van Belleghem je mee op pad langs de laatste ontwikkelingen in Artificiële Intelligentie, robotisering en onzichtbare technologie. Fascinerend! En hij vertaalt deze ‘trends van overmorgen’ naar concrete ideeën om morgen (of overmorgen) met je team op te pakken.

Dit avondseminar is de officiële Nederlandse première van het nieuwe boek ‘Customers the day after tomorrow’ van Steven van Belleghem. Het programma is zeer geschikt om met je hele team bij te wonen. Je doet samen inspiratie en ideeën op en kunt de dag erna meteen samen aan de slag.

Organisatie = DenkProducties
Dit seminar is een productie van DenkProducties i.s.m. Managementboek én Steven van Belleghem. Uw aanmelding wordt bevestigd en gefactureerd door DenkProducties. 

Boekenpakket bij dit seminar

Customers the day after tomorrow
Steven Van Belleghem
Customers the day after tomorrow
29,99

Sprekers

Steven Van Belleghem
Steven Van Belleghem
Steven Van Belleghem is gepassioneerd door klantgerichtheid. De voorbije 20 jaar heeft hij 100% van zijn professionele tijd geïnvesteerd in het beter begrijpen van klantgerichte organisaties. Hij is auteur van 6 managemeboeken rond klantgerichtheid en geeft over heel de wereld lezingen over zijn passie. Hij is tevens ondernemer, investeerder en lid van diverse adviesraden.

Praktische informatie

Locatie

Gooiland Theater, Hilversum
Gooilandtheater Emmastraat 2 1211 NG Hilversum

Routebeschrijving

Programma

18.30 Ontvangst

19.00 Start seminar

Blok 1: Producten komen tot leven

  • Technologie dringt door elk product en dienst
  • Artificiële intelligentie: dit moet je ervan weten
  • Algoritmen en data als middel voor (veel) betere klantervaringen

Blok 2: De vier elementen van nieuwe klantrelaties

  • Nieuwe interfaces: simpel en augmented
  • Super apps: de kracht van platforms
  • Schaalbare communicatie: meteen direct contact
  • Onzichtbare technologie: magische ervaringen

Blok 3: De menselijke touch

  • Hoe mensen het verschil maken in een digitale wereld
  • Deze skills moet je ontwikkelen in je mensen
  • De ideale mix van ‘digitaal’ en ‘persoonlijk’

22.00 Einde + borrel

Voorwaarden

Hoe schrijf ik in? Dat kan op twee manieren.

  • via deze seminarsite
  • met een e-mail naar onze klantenservice

Wat kost het? Dit seminar kost € 195,- (excl. BTW). Dit bedrag is inclusief uitgebreide documentatie, parkeren, borrel etc. Plus uiteraard het nieuwste boek van Steven van Belleghem: Customers the day after tomorrow.

Op al onze seminars zit een 100% tevredenheidsgarantie: ze zijn elke euro waard. Fijn om te weten.

Verhinderd? Indien u onverwacht verhinderd bent, kunt u zich altijd kosteloos laten vervangen door een collega, mits tijdig aan ons doorgegeven. Annulering is mogelijk per email tot drie weken voor aanvang van het seminar. U ontvangt binnen 48 uur een bevestiging per e mail van de annulering. Hiervoor wordt een bedrag van € 50,- aan annuleringskosten in rekening gebracht. Vanaf drie weken voor aanvang van de bijeenkomst bent u het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

Meer weten? Dat kan. Neemt u vooral contact op met onze klantenservice per e-mail.

Ook interessant voor u"

10 DEC
Seminar
Hét congres voor iedereen die mee wil werken aan gewenst gedrag in organisatie. Voor managers en HR-managers, leidinggevenden en medewerkers, voor coaches en HR-adviseurs die het verschil willen maken. Meer
595,-
10 FEB
Masterclass
Wat doet u als u iets hoort waar u het absoluut niet mee eens bent? Hoe blijft u dan geconcentreerd en geduldig luisteren? Wanneer gebruikt u welke luistertechniek? Hoe gaat u om met emoties en onbewuste vooroordelen? Hoe stimuleert u het luisteren naar elkaar? Meer
599,-
13 FEB
Seminar
Hoe kun je als leidinggevende echt verschil maken? Een wereld helpen creëren in plaats van frustreren? Op de werkvloer, in de samenleving. Dichtbij en ver weg. Meer
500,-

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden