Avondseminar: Customers the day after tomorrow
Hoe win je klanten in een digitaliserende wereld?
Seminar met Steven Van Belleghem
Seminar met Steven Van Belleghem
Avondseminar: Customers the day after tomorrow
Hoe win je klanten in een digitaliserende wereld?
Avondseminar: Customers the day after tomorrow
Hoe win je klanten in een digitaliserende wereld?
Seminar met Steven Van Belleghem
Met...
Over dit seminar
Je klanten zijn nooit meer offline
Digitale technologie dringt door in alle producten en alle diensten. In Silicon Valley en vooral in China ontstaan duizelingwekkende innovaties die het gedrag van je klanten fundamenteel veranderen. Wat betekent dit voor jouw organisatie? Welke kansen biedt het om je klanten beter te leren kennen? Nieuwe klanten te winnen en bestaande klanten beter te bedienen?
Concrete kansen uit fonkelnieuwe technologie
In dit avondseminar neemt Steven van Belleghem je mee op pad langs de laatste ontwikkelingen in Artificiële Intelligentie, robotisering en onzichtbare technologie. Fascinerend! En hij vertaalt deze ‘trends van overmorgen’ naar concrete ideeën om morgen (of overmorgen) met je team op te pakken.
Dit avondseminar is de officiële Nederlandse première van het nieuwe boek ‘Customers the day after tomorrow’ van Steven van Belleghem. Het programma is zeer geschikt om met je hele team bij te wonen. Je doet samen inspiratie en ideeën op en kunt de dag erna meteen samen aan de slag.
Organisatie = DenkProducties
Dit seminar is een productie van DenkProducties i.s.m. Managementboek én Steven van Belleghem. Uw aanmelding wordt bevestigd en gefactureerd door DenkProducties.
Boekenpakket bij dit seminar
Sprekers
Praktische informatie
Locatie
Gooilandtheater Emmastraat 2 1211 NG HilversumProgramma
18.30 Ontvangst
19.00 Start seminar
Blok 1: Producten komen tot leven
- Technologie dringt door elk product en dienst
- Artificiële intelligentie: dit moet je ervan weten
- Algoritmen en data als middel voor (veel) betere klantervaringen
Blok 2: De vier elementen van nieuwe klantrelaties
- Nieuwe interfaces: simpel en augmented
- Super apps: de kracht van platforms
- Schaalbare communicatie: meteen direct contact
- Onzichtbare technologie: magische ervaringen
Blok 3: De menselijke touch
- Hoe mensen het verschil maken in een digitale wereld
- Deze skills moet je ontwikkelen in je mensen
- De ideale mix van ‘digitaal’ en ‘persoonlijk’
22.00 Einde + borrel
Voorwaarden
Hoe schrijf ik in? Dat kan op twee manieren.
- via deze seminarsite
- met een e-mail naar onze klantenservice
Wat kost het? Dit seminar kost € 195,- (excl. BTW). Dit bedrag is inclusief uitgebreide documentatie, parkeren, borrel etc. Plus uiteraard het nieuwste boek van Steven van Belleghem: Customers the day after tomorrow.
Op al onze seminars zit een 100% tevredenheidsgarantie: ze zijn elke euro waard. Fijn om te weten.
Verhinderd? Indien u onverwacht verhinderd bent, kunt u zich altijd kosteloos laten vervangen door een collega, mits tijdig aan ons doorgegeven. Annulering is mogelijk per email tot drie weken voor aanvang van het seminar. U ontvangt binnen 48 uur een bevestiging per e mail van de annulering. Hiervoor wordt een bedrag van € 50,- aan annuleringskosten in rekening gebracht. Vanaf drie weken voor aanvang van de bijeenkomst bent u het volledige deelnamebedrag verschuldigd.
Meer weten? Dat kan. Neemt u vooral contact op met onze klantenservice per e-mail.
Ook interessant voor u"
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Computer en informatica
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan