Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Teamspel Talent & Gedrag

Spel (h) Nederlands 2022 6096517538567
Verkooppositie 3067Hoogste positie: 3067
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Het teamspel Talent & Gedrag bestaat uit een spelbord, 132 spelkaarten met gedragseigenschappen, 12 registratiebladen, 8 beslisbomen en 20 toelichtingskaarten.

Waarvoor gebruik je Talent & Gedrag?
Met Talent & Gedrag krijg je inzicht waarin je goed bent (talenten) en wat jouw gedragsstijl is. Ook leer je de talenten en het gedrag van een ander te herkennen. Het geeft je handvatten om je gedrag zo effectief mogelijk in te zetten. Onderdeel van het gedrag dat je vertoont, is jouw manier van communiceren. Als je bewust bent van jouw communicatiestijl, dan weet je hoe dit kan overkomen bij een ander. Door bewust te communiceren kan je de samenwerking verbeteren.

Je kan het spel zowel individualistisch als in teamverband spelen. De spelduur is afhankelijk van de groepsgrootte tussen de anderhalf tot tweeëneenhalf uur.

Je zet dit spel in voor:
• Meer zelfinzicht
Je krijgt inzicht in jouw eigen voorkeursgedrag.
• Betere samenwerking
Als je bewust bent van jouw voorkeursgedrag en het effect hiervan op een ander, word je effectiever. Zeker als je de gedragsstijl van de ander herkent, kan je beter beïnvloeden en samenwerken.
• Optimale communicatie
Vanuit jouw gedragsstijl communiceer je op een bepaalde manier. Je leert hoe je zo effectief mogelijk communiceert. Omdat je de gedragsstijl van de ander herkent, kan je beter inspelen op de communicatiestijl van de ander.
• Positieve feedback
De insteek van dit spel is om elkaar positieve en opbouwende feedback te geven.
• Inzicht te krijgen in de talenten van jezelf en van de ander
Je leert welke functies/ rollen het beste bij je passen. Dit geldt ook voor je teamleden. Hierdoor kan je optimaler functioneren als individu en als team!

Specificaties

ISBN13:6096517538567
Taal:Nederlands
Bindwijze:spel (H)
Aantal pagina's:132
Uitgever:Klantfocus
Druk:1
Verschijningsdatum:31-12-2022
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Marijn van der Starre

Mijn naam is Marijn van der Starre. Ik ben de oprichter van Klantfocus. Het is mijn overtuiging dat echte klantgerichtheid leidt tot (omzet)groei van je organisatie en ontwikkeling van je medewerkers. Dat dit werkt blijkt uit de praktijk. Bij de Efteling ben ik als senior HR adviseur samen met het Management Team van Exploitatie verantwoordelijk geweest voor een organisatie-ontwikkeling. Dit heeft geleid tot een forse stijging in waardering van onze medewerkers door onze gasten; van een 8,11 in 2011 naar bijna een 9 in 2016. De Net Promotor Score is gestegen van 52% in 2011 naar 70% in 2016. Het aantal bezoekers is gegroeid van 3,6 miljoen in 2011 naar bijna 4,8 miljoen in 2016. De omzet is fors gestegen. En de kosten zijn gedaald, onder andere doordat het aantal leidinggevenden met ongeveer 25% verminderd is. Mijn kennis, ervaring en diverse onderzoeken op dit gebied heb ik gebundeld in het boek 'Klanten, wat moet je ermee?' Ook andere bedrijven met een sterke klantfocus (McDonald’s, Rabobank, Atlent, Fontys, Installatietechniek Van Eersel, Gemeente Eindhoven) komen daarin aan het woord. Ik heb een stappenplan ontwikkeld om te komen tot een klantgerichte organisatie. Wil je ook een soortgelijk resultaat bereiken? Daar wil (www.klantfocus.nu) je graag bij ondersteunen. Zodat jouw klant een echte ambassadeur wordt!

Andere boeken door Marijn van der Starre

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Teamspel Talent & Gedrag