Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Aanbevolen

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
3 resultaten
Alle producten
paperbackEngels188 blz.9789087536763 1e druk 31-1-2012
Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management.  Meer
21,26
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands355 blz.9789087538019 1e druk 28-11-2013
Verkooppositie Positie #3623
Evergreen 502 dagen in de top 100
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie.  Meer
43,55
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels226 blz.9789087530815 1e druk 22-10-2019
Dit boek bekijkt de standaard ISO/IEC 20000 en de reikwijdte ervan, evenals de basis voor het concept kwaliteitsmanagement systeem. De basisprocessen worden uiteen gezet en de functies binnen IT service management.  Meer
47,42
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine