Nominaties PIM Marketing Literatuur Prijs 2025

    Nicol Tadema
    Nederlands | paperback
    Ook jij kunt deze resultaten behalen. In 101 beïnvloedingstechnieken ontdek je de wetenschappelijk bewezen methodes die top-performers dagelijks gebru … Lees meer
    Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
    € 27,50
    In winkelwagen
    Jean-Pierre Thomassen
    Nederlands | paperback
    Winnaar PIM Marketingliteratuurprijs 2025  'AI-personalisatie strategie' laat zien hoe organisaties AI kunnen inzetten om klantbeleving te optimaliser … Lees meer
    Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
    € 32,50
    In winkelwagen
    Sebastiaan Elsholz
    Nederlands | paperback
    De Grote Marketing Reset laat zien waarom oude strategieën hun kracht verliezen en hoe je jezelf kunt positioneren om te winnen in de nieuwe realiteit … Lees meer
    Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
    € 29,99
    In winkelwagen
    Rob de Groot
    Nederlands | paperback
    Dit is het eerste boek dat verder gaat dan de vraag waarom mond-tot-mondreclame belangrijk is.
    Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
    € 29,95
    In winkelwagen
    Hamza Ouamari
    Nederlands | paperback
    Hamza neemt je mee op een ongefilterde reis door de wereld van inclusieve marketing en communicatie. Dit is de rauwe realiteit van vallen en opstaan, … Lees meer
    Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
    € 32,00
    In winkelwagen
    Marjolein Visser
    Nederlands | paperback
    Deze innovatieve leermethode biedt gebruikers een solide en actuele basis die alle essentiële onderdelen van marketing omvat, met bewezen effectieve m … Lees meer
    Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
    € 67,50
    In winkelwagen
    Igor Nowé
    Nederlands | paperback
    Marketing. Reinventing the Basics deelt marketing op in overzichtelijke stappen, waardoor kernconcepten helder en direct toepasbaar worden.
    Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
    € 49,99
    In winkelwagen
    Frank Haveman, Jeroen Cremer, e.a.
    Nederlands | e-book
    Merkdisruptie 2025 bouwt voort op het succesvolle boek Merkdisruptie uit 2019 en verkent twintig actuele trends die het speelveld voor merken fundamen … Lees meer
    Direct te downloaden
    19,95
    9,95
    In winkelwagen
    Harald Pol
    Nederlands | paperback
    Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving, maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat een positieve beleving niet a … Lees meer
    Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
    € 29,99
    In winkelwagen
    Anika Siepel, Leon Bosma
    Engels | gebonden
    This book shows you how to design customer experience that makes sustainable behavior the easy, obvious and rewarding choice.
    Nu besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
    € 32,50
    In winkelwagen

    Personen

      Trefwoorden