Nominaties PIM Marketing Literatuur Prijs 2025
Nicol Tadema
Nederlands | paperback
Ook jij kunt deze resultaten behalen. In 101 beïnvloedingstechnieken ontdek je de wetenschappelijk bewezen methodes die top-performers dagelijks gebru
… Lees meer
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
€ 27,50
In winkelwagen
Jean-Pierre Thomassen
Nederlands | paperback
Winnaar PIM Marketingliteratuurprijs 2025 'AI-personalisatie strategie' laat zien hoe organisaties AI kunnen inzetten om klantbeleving te optimaliser
… Lees meer
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
€ 32,50
In winkelwagen
Sebastiaan Elsholz
Nederlands | paperback
De Grote Marketing Reset laat zien waarom oude strategieën hun kracht verliezen en hoe je jezelf kunt positioneren om te winnen in de nieuwe realiteit
… Lees meer
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
€ 29,99
In winkelwagen
Rob de Groot
Nederlands | paperback
Dit is het eerste boek dat verder gaat dan de vraag waarom mond-tot-mondreclame belangrijk is.
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
€ 29,95
In winkelwagen
Hamza Ouamari
Nederlands | paperback
Hamza neemt je mee op een ongefilterde reis door de wereld van inclusieve marketing en communicatie. Dit is de rauwe realiteit van vallen en opstaan,
… Lees meer
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
€ 32,00
In winkelwagen
Marjolein Visser
Nederlands | paperback
Deze innovatieve leermethode biedt gebruikers een solide en actuele basis die alle essentiële onderdelen van marketing omvat, met bewezen effectieve m
… Lees meer
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
€ 67,50
In winkelwagen
Igor Nowé
Nederlands | paperback
Marketing. Reinventing the Basics deelt marketing op in overzichtelijke stappen, waardoor kernconcepten helder en direct toepasbaar worden.
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
€ 49,99
In winkelwagen
Frank Haveman, Jeroen Cremer, e.a.
Nederlands | e-book
Merkdisruptie 2025 bouwt voort op het succesvolle boek Merkdisruptie uit 2019 en verkent twintig actuele trends die het speelveld voor merken fundamen
… Lees meer
Direct te downloaden
19,95
9,95
In winkelwagen
Harald Pol
Nederlands | paperback
Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving, maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat een positieve beleving niet a
… Lees meer
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, vrijdag in huis | Gratis verzonden
€ 29,99
In winkelwagen
Anika Siepel, Leon Bosma
Engels | gebonden
This book shows you how to design customer experience that makes sustainable behavior the easy, obvious and rewarding choice.
Nu besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
€ 32,50
In winkelwagen