Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Influence, New and Expanded

The Psychology of Persuasion

Paperback Engels 2021 9780063136892
Verkooppositie 4110Hoogste positie: 242
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Specificaties

ISBN13:9780063136892
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:592
Verschijningsdatum:4-5-2021

Expertrecensies (2)

Bas van Vlierden | 21 januari 2010
Heb je jezelf ooit 'ja' horen zeggen tegen een telemarketeer en vroeg je je vervolgens verbaasd af waarom je instemde met een abonnement op een tijdschrift dat je eigenlijk niet interesseert? En kun je uitleggen waarom je sommige obers meer fooi geeft dan anderen?Lees verder
Sandra Barendrecht | 15 oktober 2008
Bent u in de veronderstelling dat u vrijwel altijd afgewogen keuzes maakt en weet waarom u tegen de ene verkoper 'ja' zegt, terwijl u de andere laat afdruipen? Dit boek helpt u uit die droom! Volgens Robert Cialdini reageren mensen namelijk veelal op zogenaamde sleutelprikkels, ook wel klik zoem reacties genoemd.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Robert Cialdini

Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan de Arizona State University en bekend van zijn gezaghebbende boek 'Invloed'. Daarvan zijn wereldwijd meer dan een miljoen exemplaren verkocht. Cialdini geldt dan ook als autoriteit als het gaat over het overtuigen van mensen.

Andere boeken door Robert Cialdini

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Influence, New and Expanded