Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Marketing Island Destinations: Concepts and Cases

Gebonden Engels 2010 1e druk 9780123849090
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

De laatste drie decennia heeft het toerisme zich ontpopt als een belangrijke kracht in de mondiale economie en de meeste landen - ontwikkeld of zich aan het ontwikkelen - hebben steeds meer mogelijkheden om deel te nemen in dit sociaal-economisch verschijnsel.

Een groeiende concurrentie in de markt maakt dat er een snelle ontwikkeling van het toerisme op gang is gekomen om te kunnen profiteren van de economische voordelen van een van 's werelds toonaangevende industrieën.

Specificaties

ISBN13:9780123849090
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:164
Uitgever:Elsevier
Druk:1
Verschijningsdatum:28-7-2010
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Acolla Lewis-Cameron

Acolla Lewis-Cameron, University of the West Indies, St. Augustine, Trinidad

Andere boeken door Acolla Lewis-Cameron

Inhoudsopgave

Preface
Foreword
Contributors

1. Small Island Developing States: Issues and Prospects - Sherma Roberts & Acolla Lewis-Cameron
2. Strategic Destination Marketing: The Key to a Competitive Advantage - Acolla Lewis-Cameron & Sherma Roberts
3. Rebranding Norfolk Island - is it enough to rebuild visitor numbers? - Bruce Prideaux & Terry Watson
4. British and French Visitors' Motivations and Images of Mauritius: A Qualitative Approach - Girish Prayag
5. Market Positioning: The case of Barbados - Jennifer V. Barrow and Sherma Roberts
6. Investigating Marketing Opportunities of a Politically Challenged Island Destination: The case of North Cyprus - Erdogan Ekiz, Kashif Hussain, Stanislav Ivanov
7. E-Marketing: An Evaluation of Tobago's Official Tourism Website - Sherma Roberts
8. Strategic destination marketing, Nagigi style: Olivia's Homestay in Fiji - Anne Campbell
9. Tourism, Destination Imaging and the 'New' Paradigm: Rebranding Paradise in the Hawaiïan Islands - Julie Tate-Libby
10. St. Kitts and Nevis: Explore, Feel, Love, Remember - Novelette Morton, Devon Liburd & Carolyn James
11. Port of Spain: The Meetings and Conventions Capital of the Southern Caribbean - Acolla Lewis-Cameron
12. Weathering the Storm - Crisis Marketing for Small Island Tourist Destinations - Barney G. Pacheco and Acolla Lewis-Cameron
13. The Competitive Island Destination - Acolla Lewis-Cameron & Sherma Roberts

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing Island Destinations: Concepts and Cases