Seth Godin is de auteur van veel bekende bestsellers zoals Permission Marketing, Purple Cow en Tribes. Met zijn dagelijkse blog bereikt hij wereldwijd een miljoenenpubliek. Als initiatiefnemer van The Carbon Almanac Network heeft hij zich opgeworpen als een prominente voorvechter van maatregelen tegen klimaatverandering.
Meer over Seth GodinFree Prize Inside!
The Next BIG Marketing Idea
Paperback Engels 2005 9780141019710Samenvatting
Herinnert u zich nog dat de cornflakes met een gratis prijs kwamen, welke in de doos terug te vinden was? U hield reeds van cornflakes, maar toen de prijzen werden bijgevoegd, klein maar toch kostbaar, werden ze onweerstaanbaar.
In zijn nieuwe boek, toont Seth Godin hoe u ervoor kunt zorgen dat uw klanten zich weer net zo voelen. 'Free Prize Inside!' staat vol met praktische ideeën die u direct kunt gebruiken om iets te laten gebeuren, ongeacht voor welk soort bedrijf u werkt. Iets onweerstaanbaars.
Iets dat zichzelf verkoopt. Want alles wat wij doen is marketing - zelfs als u niet op de marketingafdeling werkt.
Dit boek biedt u een geleidelijke manier om uw organisatie ertoe te brengen iets opmerkelijks: snel, goedkoop en betrouwbaar. U heeft geen MBA of een reusachtige budget nodig. Alles wat u nodig heeft is een strategie om grote ideeën te vinden en anderen te overtuigen om u te helpen het waar te maken..
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan