Paul Arden was vijftien jaar lang creatief directeur bij het bekende reclamebureau Saatchi & Saatchi.
Meer over Paul ArdenWhatever You Think Think The Opposite
Paperback Engels 2006 9780141025711Samenvatting
Er zijn veel boeken geschreven over goede bedrijfspraktijk. Allen uitmuntend zinnig. Allen gebaseerd op logica, gezond verstand en beleefdheid. Essentieel als u een supermarktmanager wilt zijn. Maar voor hen die nieuwe grond wensen aan te boren is het niet genoeg.
Logica en het gezond verstand hebben de gewoonte om ons steeds tot dezelfde conclusies te leiden. Als u uw aandeel in de wereld wilt creëren, zult u moeten beginnen anders te denken. En om anders te denken moet u onlogisch denken. 'Whatever You Think Think The Opposite' bekijkt het leven op een verkeerde manier in een poging om u de voordelen uit te leggen van het maken van verkeerde beslissingen.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan