Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Don't Mess With The Logo

The straight-talker's bible

Paperback Engels 2009 9780273714200
Verkooppositie 1491Hoogste positie: 1491
Verwachte levertijd ongeveer 7 werkdagen

Samenvatting

Wat is een merk of brand? Is een logo een merk? Is niet alles een merk tegenwoordig? Zij brands 'goed' of zijn ze 'slecht'? Heb ik eigenlijk een merk nodig? Moet ik mijn merk veranderen? Soms is het lastig te bepalen wat branding en merkstrategie precies behelst. U raakt al snel verblind door het pretentieuze jargon dat in de merkenwereld welig tiert. Aan de andere kant kunt u, als uw merkstrategie goed is, lange tijd goed renderen. En bovendien is het gewoon leuk om met merken bezig te zijn. 'Don't Mess With The Logo' heeft antwoord op uw vragen. Het negeert alle nonsens over merken en komt direct tot de kern van de zaak.

Specificaties

ISBN13:9780273714200
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:218
Uitgever:Prentice Hall
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Introduction: So do we really need another book about branding?

Chapter 1: Why you should jump on the brandwagon. The value of brands
Chapter 2: Strategy Schmategy. How to develop your brand strategy
Chapter 3: The house that brand built. Why you need brand architecture.
Chapter 4: Apples and Oranges™. How to create a great brand identity
Chapter 5: It's not what you say, it's what you do. Managing the customer experience
Chapter 6: What's the point of testing it? How to use research
Chapter 7: Pony tails, bow ties and lunch at The Ivy…How to manage the agency boys and girls and suppliers
Chapter 8:Send Lawyers Guns & Money; How to Protect Your Brand
Chapter 9: Being different: The importance of standing up, standing out and standing on your competitors
Chapter 10. What to measure and when?
Chapter 11. When to f**k with the logo
Chapter 12. Ten ways to f**k-up your logo
Chapter 13. Sex Sells

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Don't Mess With The Logo