Service management: an integrated approach
Paperback Nederlands 2013 3e druk 9780273732037Samenvatting
Deze tweede editie van 'Services Management: an integrated approach' verschaft een uitgebreide beschrijving van de dienstenmanagementsector, de aard en het belang van de diensten in de economische stelsels van tegenwoordig worden grondig bestudeerd. Van Looy, Gemmel en van Dierdonck doen diepgravend onderzoek in de drie centrale lijnen van dienstenmanagement; klanten, werknemers en handelingen, terwijl zij een geïntegreerde benadering aanhouden blijven zij steeds betrokken. Het laatste deel van het boek richt zich op kwesties aangaande 'performance management' en 'service strategy'.
Specificaties
Lezersrecensies
Vaak samen gekocht
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan

