Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Sensemaking

The Power of the Humanities in the Age of the Algorithm

Gebonden Engels 2017 9780316393249
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Inspired by his work with companies like Ford and Coca-Cola, Madsbjerg's Sensemaking is a provocative stand against the "tyranny" of the algorithm and an impassioned argument that human intelligence, informed by the study of the humanities, remains essential to success.

We live in the age of algorithms. But what happens when number crunching fails to solve a company's problems? Madsbjerg argues that many of today's biggest success stories stem not from "quant" thinking but from deep, nuanced engagement with the culture, language, and history of customers. He calls this technique "sensemaking" and illustrates how business leaders, entrepreneurs, and individuals can use human science tools to innovate and solve their thorniest problems.

In a time when liberal arts graduates fear for their prospects, Sensemaking is a welcome, transformative vision for success in the twenty-first century.

Specificaties

ISBN13:9780316393249
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:240
Uitgever:Hachette
Druk:1
Verschijningsdatum:22-5-2017
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
Harvest - Mei 2017
Jeroen Ansink 24 mei 2017 Wat leest Amerika en wat waait waarschijnlijk over naar Nederland? 'Onze man in de VS' Jeroen Ansink doet maandelijks een rondje boekwinkels in New York.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Christian Madsbjerg

Christian Madsbjerg is samen met Mikkel Rasmussen oprichter van ReD associates. Beiden hebben als consultant vele Fortune 500-bedrijven geholpen problemen op een nieuwe manier te benaderen en op te lossen. Madsbjerg is een veelgevraagd spreker op het gebied van innovatie.

Andere boeken door Christian Madsbjerg

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Sensemaking