Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 38% korting

The Alignment Factor

Leveraging the power of total takeholder support

Ingenaaid Engels 2014 9780415690751
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
64,05
29,95
VOORDEEL - 38% korting

Samenvatting

Om succesvol te kunnen zijn, is iedere organisatie afhankelijk van duurzame relaties, met zowel interne als externe groepen. Zonder financiers, afnemers en medewerkers kunt u als organisatie niet overleven. En al die interne en externe stakeholders doen natuurlijk het liefst zaken met organisaties die ze waarderen. Hoe zorgt u er nu voor dat uw organisatie de meeste credits krijgt?

'The alignment-factor' laat aan de hand van vier stappen zien hoe u als communicatieprofessional voor uw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt.

Specificaties

ISBN13:9780415690751
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:238
Uitgever:Routledge
Druk:1
Verschijningsdatum:12-11-2014

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Cees van Riel

Cees B.M. van Riel was hoogleraar Corporate Communications aan de Rotterdam School of Management van de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Hij publiceerde talrijke artikelen over bedrijfsidentiteit en branding en schreef eerder de boeken 'Handbook of Corporate Communication', 'Identity and Images' en 'Principles of Corporate Communications. Hij is tegenwoordig hoofdredacteur van 'Corporate Reputation Review', algemeen directeur van het 'Reputation Institute' en directeur-oprichter van het International Masters Program in Corporate Communications, een joint-venture van vijf leidende Europese bedrijfsopleidingen. Hij is ook lid van het Branding Steering Committee van ING Groep.

Andere boeken door Cees van Riel

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Alignment Factor