Sweet Spot

How to Maximize Marketing for Business Growth

Gebonden Engels 2007 1e druk 9780470051436
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

De 'sweet spot' is dát moment bij sport wanneer inspanning en talent perfect gecombineerd worden om een probleemloze en succesvolle uitvoering tot stand te brengen. Wanneer sporters deze sweet spot weten te vinden, lijkt het net alsof scoren een eitje is.

Wat als groei en innovatie binnen uw bedrijf een eitje lijkt? Wat als u iedere dag weer de concurrentie kan verslaan? Wanneer u innovatieve branding en marketing combineert met slim leiderschap en goede producten, is het tevreden stellen van klanten geen bijzonderheid meer. Wanneer u wilt leren de verschillende afdelingen binnen uw bedrijf op één lijn te krijgen om zo concurrentievoordeel te bewerkstelligen, is het tijd om de sweet spot van úw bedrijf te vinden.

Specificaties

ISBN13:9780470051436
Trefwoorden:marketing, merken
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:256
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Introduction

Part 1: Marketing needs to change. To get a sense of marketing the way it should be, you need to understand how companies get into the sweet spots of the business world
1. Marketing, Sweet Marketing
2. Sweet Spotting
3. The Qualifying Rounds
4. Growing around in Circles

Part 2: How do you get into a sweet spot? You develop the right skills, marketing skills. You have to mine minds, demarcate demand, turn you logo into an icon, mobilize champions-in-chief, and employ advocates-not workers
5. Mining Minds
6. Demarcating Demand
7. From Logo to Icon
8. Champions-in-Chief
9. Employ Advocates, Not Workers
10. The Stuff That Marketing Is Made of

Notes
Bibliography
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Sweet Spot