Sweet Spot
How to Maximize Marketing for Business Growth
Gebonden Engels 2007 1e druk 9780470051436Samenvatting
De 'sweet spot' is dát moment bij sport wanneer inspanning en talent perfect gecombineerd worden om een probleemloze en succesvolle uitvoering tot stand te brengen. Wanneer sporters deze sweet spot weten te vinden, lijkt het net alsof scoren een eitje is.
Wat als groei en innovatie binnen uw bedrijf een eitje lijkt? Wat als u iedere dag weer de concurrentie kan verslaan? Wanneer u innovatieve branding en marketing combineert met slim leiderschap en goede producten, is het tevreden stellen van klanten geen bijzonderheid meer. Wanneer u wilt leren de verschillende afdelingen binnen uw bedrijf op één lijn te krijgen om zo concurrentievoordeel te bewerkstelligen, is het tijd om de sweet spot van úw bedrijf te vinden.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Part 1: Marketing needs to change. To get a sense of marketing the way it should be, you need to understand how companies get into the sweet spots of the business world
1. Marketing, Sweet Marketing
2. Sweet Spotting
3. The Qualifying Rounds
4. Growing around in Circles
Part 2: How do you get into a sweet spot? You develop the right skills, marketing skills. You have to mine minds, demarcate demand, turn you logo into an icon, mobilize champions-in-chief, and employ advocates-not workers
5. Mining Minds
6. Demarcating Demand
7. From Logo to Icon
8. Champions-in-Chief
9. Employ Advocates, Not Workers
10. The Stuff That Marketing Is Made of
Notes
Bibliography
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan