Brandraising

How Nonprofits Raise Visibility and Money Through Smart Communications

Gebonden Engels 2010 9780470527535
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'Brandraising' biedt non-profits een strategie om hun fondsenwerving, ook in deze economisch moeilijke tijden, op peil te houden. De basis is een effectieve en doelgerichte benadering van communicatie en marketing. Dit boek biedt gereedschappen en richtlijnen voor non-profits die dat willen bereiken. De auteur geeft tips op het gebied van communicatie, branding, positionering en campagnes, allemaal gericht op het hoofddoel: fondswerving.

Specificaties

ISBN13:9780470527535
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:190
Uitgever:Jossey Bass
Druk:0
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

1. Brandraising
2. Principles Of Effective Communications
3. Overview Of Brandraising
4. Brandraising At The Organizational Level
5. Brandraising At The Identity Level
6. Brandraising At The Experiential Level
7. Implementing Brandraising

Acknowledgments
About The Author
References
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Brandraising