The A to Z of Corporate Social Responsibility
A Complete Reference Guide to Concepts, Codes and Organisations
Paperback Engels 2010 2e druk 9780470686508Samenvatting
Dit is 's werelds allereerste naslagwerk op het gebied van 'Corporate Social Responsibility', oftewel Maatschappelijk verantwoord ondernemen. De bijdragen zijn geschreven door internationaal erkende experts, alsmede door ervaringsdeskundigen.
Het boek bevat onder meer een lijst van belangrijke organisaties op het gebeid van CSR, een aantal belangrijke mijlpalen en de volledige terminologie. Een en ander is opgenomen in 339 lemma's, die zijn onderverdeeld in kernconcepten, sleutelwoorden en definities.
Dit is de tweede editie, geactualiseerd tot 2010.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
The a to z of csr – introduction (wayne visser and dirk matten)
About the editors
List of contributors
Contents of the a to z
The a to z
List of abbreviations
Index of terms
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan