Make Success Measurable!
A mindbook-workbook for settinggoals and taking action
Gebonden Engels 1999 9780471295594Samenvatting
De eerste stap op weg naar goede prestaties is zich te richten op resultaten in plaats van activiteiten. Helaas doen managers in veel organisaties juist het tegenovergestelde. Zij concentreren zich vooral op de inspanningen die zij verrichten zonder zich te bekommeren om de resultaten die daarmee behaald worden. Het is dan ook niet vreemd dat Douglas Smith in dit boek een dringend beroep doet op managers zich meer te richten op de resultaten waar hun activiteiten toe moeten leiden. 'Make Succes Measurable' stelt managers in staat het formuleren van doelen in termen van activiteiten te vermijden. In plaats daarvan geeft Smith een raamwerk dat managers ondersteunt bij het formuleren van specifieke, meetbare, haalbare, relevante en tijdsgebonden doelstellingen.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan