E-marketing
Paperback Engels 2000 9780471498971Samenvatting
Het internet kan gebruikt worden als een effectief marketinginstrument om merken, diensten en producten te promoten. Via het internet kunnen bestaande klanten beter geholpen worden en kan service verleend worden tegen geringe kosten. Nieuwe klanten kunnen geïnformeerd worden over het aanbod. Daarnaast kan via het internet de pers worden geïnformeerd en kunnen andere belangengroepen op de hoogte worden gehouden van belangrijke ontwikkelingen. De mogelijkheden zijn dus eindeloos, maar het gaat er dan wel om dat ze benut worden. In dit boek geeft Simon Collin uitleg over de manier waarop ondernemingen het internet voor zich kunnen laten werken als verlengde van de marketinginspanningen. Tezamen met een groot aantal vermeldingen van nuttige websites die daarbij kunnen ondersteunen, is dit boek een goed vertrekpunt om te starten met internetmarketing.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan