Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, e.a.

Value-Based Management

Context and application

Gebonden Engels 2000 9780471899860
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

De modernste inzichten op het gebied van financieel management stellen dat de voornaamste taak van een onderneming het maximaliseren van aandeelhouderswaarde is. Steeds meer ondernemingen passen hun beleid hier op aan. Dit boek bespreekt de recente ontwikkeling van Value Based Management en beschrijft de principes waarop VBM is gebaseerd. Daarnaast bespreken Arnold en Davies de belangrijkste technieken die een onderneming tot haar beschikking heeft bij haar streven de aandeelhouderswaarde te vergroten. Deze technieken worden nauwkeurig en diepgaand geanalyseerd op basis van recente onderzoeken, waardoor dit boek dieper gaat dan de inleidende 'how-to-do-it' boeken over VBM. Daartoe is het boek verdeeld in vier delen:
1. De stand van zaken op het gebied van VBM.
2. De uitdaging van aandeelhouderswaarde creëren.
3. VBM toepassen in de praktijk.
4. Het bepalen van de waarde van een onderneming: diverse benaderingswijzen.

Specificaties

ISBN13:9780471899860
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:376
Druk:0

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Value-Based Management