,

Thanks for the Feedback

The Science and Art of Receiving Feedback Well

Paperback Engels 2014 1e druk 9780670922611
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Elke dag in ons leven krijgen we feedback, van vrienden en familie collega's, klanten en managers, leraren, dokters en van vreemden. We worden getaxeerd, gecoacht en er is kritiek op ons functioneren, persoonlijkheid en aanwezigheid.

Iedereen weet dat feedback essentieel is voor professionele ontwikkeling en een gezonde relatie. De auteurs bieden met dit boek een eenvoudig raamwerk en krachtige hulpmiddelen waarmee zij laten zien hoe u kunt omgaan met deze storm aan commentaren en adviezen.

Specificaties

ISBN13:9780670922611
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:348
Uitgever:Penguin Books
Druk:1
Verschijningsdatum:6-3-2014

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Douglas Stone

Douglas Stone is bestsellersauteur (Difficult Conversations), Harvard-wetenschapper en tevens ervaringsdeskundige: door het begeleiden van vele bedrijven, overheidsinstanties en salesteams, maar ook bijvoorbeeld families, wetenschappers en chirurgen, heeft Stone alle theorie in de praktijk kunnen brengen en testen. Op heldere wijze, met veel humor en empathie, geeft hij de nieuwste inzichten uit de hersenwetenschap en psychologie, gecombineerd met praktisch, duidelijk advies.

Andere boeken door Douglas Stone

Over Sheila Heen

Sheila Heen is bestsellersauteur (Difficult Conversations), Harvard-wetenschapper en tevens ervaringsdeskundige: door het begeleiden van vele bedrijven, overheidsinstanties en salesteams, maar ook bijvoorbeeld families, wetenschappers en chirurgen, heeft Heen alle theorie in de praktijk kunnen brengen en testen. Op heldere wijze, met veel humor en empathie, geeft zij de nieuwste inzichten uit de hersenwetenschap en psychologie, gecombineerd met praktisch, duidelijk advies.

Andere boeken door Sheila Heen

Inhoudsopgave

Introduction

The Feedback challenge
1. Three triggers

Truth triggers
2. Separate appreciation, coaching, and evaluation
3. First understand
4. See your blind spots

Relationship triggers
5. Don't switchtrack
6. Identify the relationship system

Identity triggers
7. Learn how wiring ad temperament
8. Dismantle distortions
9. Cultivate a growth identity
10. How good do I have to be?
11. Navigate the conservation
12. Get going
13. Pull together

Acknowledgments
Notes on some relevant organizations
Notes
Road maps

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Thanks for the Feedback