Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Conversation Company

Boost Your Business Through Culture, People and Social Media

Ingenaaid Engels 2012 9780749464738
Verwachte levertijd ongeveer 10 werkdagen

Samenvatting

Steven van Belleghem laat zien waar het om draait: de bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen.

Specificaties

ISBN13:9780749464738
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:270
Uitgever:Kogan Page
Druk:1
Verschijningsdatum:3-5-2012
Hoofdrubriek:Organisatiekunde

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
Technology lovers
Nienke van Oeveren 16 december 2014 ‘We later de computer het shitty werk doen en doen zelf het fun werk.’ Dat is de ultrakorte samenvatting van de masterclass van Steven Van Belleghem, de laatste uit een reeks van vijf masterclasses over Marketing 3.0. Van Belleghem geeft prachtige, soms wat beangstigende voorbeelden van hoe de wereld eruit gaat zien. ‘Hoe ver gaat de digitalisatie? En wat is de rol van mensen?’
Alle interviews en artikelen (1)

Over Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem is inspirator, coach en adviseur binnen zijn eigen bedrijf B-Conversational. Hij begeleidt bedrijven om zich aan te passen aan de hedendaagse consument. Daarnaast is hij parttime marketing professor aan de Vlerick Business School. Hij is auteur van 'De Conversation Manager' (winnaar van de PIM literatuurprijs in 2010 en meer dan 30.000 verkochte exemplaren), 'De Conversation Company', 'When digital becomes human' en 'The offer you can't refuse'. Steven Van Belleghem is een veel gevraagde spreker in binnen- en buitenland en verzorgt zowel keynotes alsmede workshops en business coaching sessies.

Andere boeken door Steven Van Belleghem

Inhoudsopgave

Introduction

Part 1: A world full of contradictions
Part 2: The Conversation Company: culture, people and social media
Part 3: The four C's for the management of the Conversation Company
Part 4: How to become a Conversation Company in three easy steps

Epilogue
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Conversation Company